• Marajjah

    Scraptjejernas kafferepstråd 3

    Startar en ny kafferepstråd till oss!

    "Känns som om vi redan känner varandra ganska bra genom scraptråden men där inne pratar vi ju bara scrapping ibland kan det ju vara skönt å prata av sig bland folk man "känner" Så jag gjorde en tråd åt oss där vi kan prata om allt mellan himmel jord!
    Kram på er alla Goa tjejer!!!"


  • Svar på tråden Scraptjejernas kafferepstråd 3
  • bitte71

    *gillar att vara först på plats* Även om jag inte var så aktiv i förra tråden så hoppar jag in här iaf och lägger till i favoriter


    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • Örnen76
    bitte71 skrev 2007-04-20 21:13:49 följande:
    Attans - var inte först
    *räcker ut tungan*
    Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Tjej 83

    asså ni valde marajjah hmm de ska ja komma ihåg
    gå o tjura i min egna tråd haha..

  • bitte71
    Örnen76 skrev 2007-04-20 21:14:45 följande:
    *räcker ut tungan*
    Blä tillbaka

    I kväll är ingen vanlig kväll - nä för i kväll ska jag - VINSCRAPPA! Det verkar som om man har så väldigt trevligt när man gör det så jag tänkte testa HAr ju antingen varit gravid eller ammat de senaste hundra åren (känns det som)- eller ok då de senaste två åren, så jag har haft några vita år. Men i dag har det pumpats mjölk och nu sitter jag här med ett halvt glas vin - ja för jag nojar lite och vågar inte ta ett helt glas. Det värsta är att jag känner mig konstig efter några klunkar redan - men gott var det! *fnissar förtjust*
    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • Tjej 83

    inte druckigt någe på 4 år o va på fest i påsk o drack då xider. så gott de va. men man va lite nervös om de skulle slå efte rhalva haha men ne de gick bra..
    men vin? nje inte så gott..

  • Tjejtrazan

    *Lägger till i favoriter*
    Här smaskas det på ett glas rött, finns det ngt godare  Skrattande

  • Örnen76

    ha ha! Jag vart helt snurrig efter halva vinglaset när jag hade slutat amma


    Mamma till Lillprins Gustav (060628)
Svar på tråden Scraptjejernas kafferepstråd 3