• Anonym (kan inte)

    är det bara jag som inte kan rida?

    Usch, jag tycker det är så jobbigt och känner mig som ett gammalt troll.
    Jag kan inte rida min sambo när vi har sex för jag får typ efter 30 sekunder as ont i benen och värsta mjölksyran, det är skitjobbigt och försöker då istället hålla händerna på sänggavlen och dra mig fram och tillbaka, men det duger inte lika bra :/ Känner mig såå dålig, min kille tror liksom att alla andra tjejer kan, att alla hans kompisars tjejer suger av som drottningar och rider bara, noja det känns så iaf.
    Då blir det oftast missonären tillslut och hur kul känns det?
    Jag försöker verkligen för att se han lite glad, och nää jag tycker inte det är så jäkla underbart att suga kuk, det känns konstigt jag biter honom med jämna mellanrom och klöks om den går för långt.
    Usch är jag verkligen ensam?? är alla andra som robotsbarbies??

    :(

  • Svar på tråden är det bara jag som inte kan rida?
  • Anonym

    Hur rider du då?
    Står du på knäna eller på fötterna?

  • Anonym (kan inte)

    När jag står på knäna så kommer jag inte upp & ner liksom
    och när jag står på fötterns som på huk liksom så blir jag trött i benen fort.

  • Anonym

    träna träna träna. inte alls så lätt att rida som det kan verka. lättast är ju att du står på knäna, står du på fötterna tappar du lättare balansen, och det är mycket jobbigare också.
    din kille kan hålla runt rumpan eller höfterna, och stödja lite.

  • Anonym (ebba)

    Ett tips är att stå först på knäna när du rider honom och sedan då och då ställa dig på fötterna för att göra det extra skönt.

    Annars kan du prova att rida honom åt andra hållet alltså med ditt huvud mot hans fötter. Mycket uppskattat av honom plus att det blir inte lika jobbigt för dig.

    Lycka till!

  • Anonym (tipsare)

    När jag rider min man så sitter jag på knäna. Sen kör jag inte upp och ner utan fram och tillbaka kan man säga. mer att jag rör bäckenet än resten av kroppen om du förstår. Min man älskar det och jag mår inte direkt dåligt jag heller *ler* En annan sak jag brukar göra att att rulla lite på höfterna när jag är uppå. Det handlar om att variera lite så blir man inte lika trött och det bli mycket skönare.

    När du suger, försök att variera dig lite, slicka, nafsa pussa mm.

    Lycka till!

  • Anonym (kan inte)

    Känner mig så himmla dålig, alla andra kan ju? :/ vill ju se han glad, men när jag står på knäna så kommer jag inte upp & ner tillräkligt bra

  • Anonym (kan inte)

    Tack så alla tips föresten uppskattas verkligen, känns bara så hopplöst.

  • Anonym (inte jag.)

    Jag hatar att rida i sängen. Fy fan får ont i musklerna och sen är det så jävla drygt.

    Enda gången jag kan rida, det är om han sitter på en stol, för då blir mina ben raka.

Svar på tråden är det bara jag som inte kan rida?