• evo 6

Gapar ni när ni matar?

Tittade på min man häromdagen när han matade lilleman,varje gång sonen tog en tugga gapade även min man!Höll på att skratta ihjäl mig och tråkade honom hårt..
    Idag upptäckte jag till min fasa att jag gör likanant!
    Någon mer?

• Svar på tråden Gapar ni när ni matar?
  • Sencha

Japp, visst gjorde jag det. Och gör fortfarande när jag borstar tänderna på honom

• Snuttan83

Ja jag gjorde det i början! Min sambo skrattade alltid åt mig och undrade varför jag gjorde så...Men sen gjorde han likadant själv! Det är väl nåt liknande till varför man öppnar munnen när man sätter på mascara!

• Sencha

För min del handlar det om att jag liksom försöker få honom att öppna munnen genom att öppna min. Någon sorts omedveten härmningseffekt - för det funkar faktiskt, till viss del i alla fall.

• Julianna

Har alltid irriterat mig på det innan jag fick barn, men jag gör det själv nu när jag har barn. Ha ha. Jättelöjligt.

• Believe In Faith

jappSkrattande

ღ Wilma ღ Alwin ღ
  • Lillknoppen2

Ja, och jag har försökt låta bli men det är som att försöka låta bli att slicka läpparna när man äter en sockrad munk, det är en stark reflex....

• CheezDooodles

Skyldig. Klarar att hålla igen munnen när jag tänker på det. Två skedar senare är man tillbaka igen.

Svar på tråden Gapar ni när ni matar?