• Maggis Nervis

Någon som är van att handla från Danmark???

Någon av er som handlar mycket danska grejer över nätet? Hur funkar det med växelkurs, porto, leverans etc?

Skulle även vilja veta om någon har erfarenhet av: http://notanshop.com/catalog/

Tack på förhand!

*Vilda babyn i magen och Vilda barnet utanför*
  • Svar på tråden Någon som är van att handla från Danmark???
  • Maggis Nervis

Inte en endaste???

• Maggis Nervis

Testar igen....

• marypoppins

Jag har inte handlat därifrån, men schysst sida! De hade en hel del roligt. Har du beställt därifrån?

• Laddad

Jag har handlat från Danmark, men inte från den sidan som du länkade till. det var inga som helst problem med att handla från Danmark på nätet. Gjorde en beställning och betalade med kortet. De pengr som drogs var ju redan omräknade från danska till svenska, så jag behövde inte bry mig. Om du vill veta hur mycket en dansk kr kostar kan du alltid kolla på forex hemsida.

danskarna har jättefina barnkläder, jag är jättenöjd med det jag fick hem. Det gick fort också trots att det skulle skickas över gränsen.Tog bara 3-4 dagar. VAr dock noga med att inte ge ut ditt kortnummer på sidor som verkar lite skumma. Stora etablerade sidor är ju inget problem, de har ju skydd för att inga obehöriga ska kunna få tag på ditt kortnr.

Lycka till!

Svar på tråden Någon som är van att handla från Danmark???