Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

Phil o Teds syskonvagn del 6

paddan83 skrev 2007-05-07 14:26:53 följande:
    hur lång tid har det tagit för er att få mail och att de drar pengarna från pw?
    Här mailade de inte de ringde upp när pengarna skulle dras. Men jag gjorde iofs min beställning via mail efter att ha mailat med David ett par ggr och han bad mig att göra det.
    ♥ Mamma till Grabbarna Bus och Syrran ♥
  • Asereht
    zera skrev 2007-05-07 15:54:57 följande:
    Hejsan hoppsan.. nu är jag här igen efter en fullspäckad helg.Tänkte höra vart det var dom sålde saddlebags här i sverige?? har för mig att nån utav er hade koll på nån svensk sida där man kunde beställa, är lite nyfiken på att kolla prisskillnader.
    Finns några olika har jag för mig. Återkommer med länkar men Kidzshop och Pippilotta känns bekant. Annars surfar du in på www.skiphop.com och kollar åf. Nu ska vi äta "middag" jag och grabbsen. Maken blir sen idag.
  • Asereht
    zera skrev 2007-05-07 16:10:11 följande:
    Oj.. det skiljde mycket i pris ändå... när jag beställde ifrån kiwi-kid så var det ju extra pris och den kostade 29$ och det blir ju ca 200kr och om man beställer från kidzshoppen så kostar den 399kr....
    Kiwi lönar sig defenitivt + att urvalet är mkt större.
  • Asereht
    Lindadjo Jag hoppas att mamsen har postat ditt brev idag. Annars gör hon det imorgon och ligger det en femma med i så var det för att hon sa fel summa, hon tyckte det var lite pinsamt.
  • Asereht
    Lindadjo skrev 2007-05-07 17:28:55 följande:
    Asereht: Whiii så roligt Att få paket alltså, en femma blir jag inte så till mig över Det blåser som tusan här, och kalla vindar, så den jackan behövs väldigt väl... hoppas hon postade den idag så att den kommer i morgon Imorgon är det för övrigt min första arbetsdag på ca 3,5 år!!! Det ni tjejer!
    Hur känns det? Lite läskigt va? Väntar med spänning på rapport! Inte bara pga orangeriet då!
  • Asereht
    modestyclara skrev 2007-05-07 17:57:39 följande:
    Ni som är skip hop experter. Vilken väska ska man ha om man vill knöla ner typ allt i den? Blöjor, ombyte, välling, barnmatsburkar osv... Nackdelen med UJ är ju att man inte kan ha sina panniers längre Behöver alltså nåt som är ungefär lika rymmligt
    Antingen en Dash då jag anser att locket är till hjälp och man ska "trycka ned saker", eller en sån där dubbelväska dvs syskonvarianten.

jag blir också lite sugen på lite nytt i väskväg men vagn först sen får vi spara lite till väskor och tillbehör. Kan inte ta allt på en gång.

Jag är lite avis på chocolate...en sån och en orange har varit ultimat (klädsel alltså).
  • Asereht
    modestyclara skrev 2007-05-07 17:54:09 följande:
    Vad var det för länk till kiwi kids eg. + Funderar på att hotta upp min nya choclate UJ
    www.kiwi-kid.com
  • Asereht
    modestyclara skrev 2007-05-07 18:06:08 följande:
    Tack Asereth! Du som har så bra färgsinne: vad ska man ha för färg på skip hop om man vill ha den både till chocolate och till romance pink UJ? Vill inte ha en trist svart men kanske måste
    Den bruna har ju rosa piping så det vore ju jättefint om den bruna är ok i nyans till chocolate. Har inte sett dem tillsammans så det är svårt att säga.
  • Asereht
    modestyclara skrev 2007-05-07 18:10:55 följande:
    Kan inte flora funka tro? Blommigt och blommigt liksom
    Kollade just på den, är den brun i botten? Kunde int för mit tliv klura ut om den var brun eller vinröd nämligen. Har inte sett den irl alltså. Om den är brun kan den absolut funka tycker jag även om den inte är helt i min smak.
  • Asereht
    modestyclara skrev 2007-05-07 18:15:48 följande:
    Jag tror den är brun i botten...har inte heller sett den irl... den tilltalar mig... känns lite trist med helbrunt och helbrun vagn... funderade på den helrosa men det är ju lite väl sött på den rosablommiga vagnen... ångest...ska nog vänta tills barnbidraget så hinner jag fundera lite
    Mmmm, den helrosa känns lite väl mkt + att den är så himla puderrosa. För ljus inget drag liksom.

SJälv skulle jag nog vilja ha en av vardera av de randiga. Den i blått/grönt till en marin vagn vore ju bara så klockrent och uptown skulle ju inte vara dum till en orange...många väskor blir det om jag fortsätter så här. Kanske tur att jag inte har pengarna. *asg*

Eg borde jag leta en utbytesklädsel som matchar min fina bruna Gaia väska och då bör det alltså vara brun, lime eller ljusblå. En svart oth väska har jag ju redan och den funkar ju fint om än lite tråkig.
Svar på tråden Phil o Teds syskonvagn del 6