• Nyfike­nRosa
    Äldre 24 May 10:48
    2700 visningar
    12 svar
    12
    2700

    Vi som vill ha syskon till våra änglar men måste vänta, tråd 4

    Jag väntar just nu på att mitt avslag ska försvinna.. Är uppe i 3½ vecka nu med avslag men det blir mindre och mindre hela tiden. Går och väntar på att min mens ska komma igen så att vi kan få starta om att skaffa ett litet barn. Vårt lilla Pyre lämnade oss den 30 April då vi tagit ett beslut att avbryta pga Hjärnbråck. Det var i vecka 18.


    Mamma till änglapojken Pyret
  • Nyfike­nRosa
    Äldre 24 May 19:36
    #5

    Ni som vart på efterkontroll , vad har de gjort då?


    Mamma till änglapojken Pyret
  • Nyfike­nRosa
    Äldre 25 May 10:54
    #7
    daisybi skrev 2007-05-24 23:42:48 följande:
    Nyfiken rosa: Beklagar det som hänt er . Och välkommer till väntar till försöka.  Tror jag fick min försa mens efer 35-40 dagar efer liam. Hoppas det syndas på så du får börja försöka. Min efter kontroll. Gjordes med vul för att kolla så att livmoder gåt tillbaka. Sedan tryckter hon på magen och sa till mig att knipa. För att se om jag gjort min hemläxa. kollade styng. som jag hade ett. Sedan var det pratade nog dr, jag och min sabmbo över 1 timme. mycket pga sjukskrivningen. Sedan kommer jag inte håg mer. krma på dig zavadi: Har inte sett dig så aktiv. Kommer själv i perioder då jag och familöjeliv få ta semeset. Hur mår du annas. plugga över hundra % är tufft. Men man måste ha fokus på annat. Helt otroligt vad tiden går. Det först halv året är ju som en dimma. Men som du säger har dimmorna lättat lite här oxså. Kram på dig Kidden: jag får igen beklaga över det som hände i helgen. I bland undara vad som är meningen med att vi som redan är utsatta ska gå igen sådant.  Verker i hela mitt hjärta när jag tänker på det. jag gjorde en utredning nyligen. Började i slutet av januari och fick vårt första provsvar ungefär i mitten av mars. Håller tummarna att det inte är något. Kram på dig God natt alla våra små änglar
    knipläxa? det har inte fått någon??
    Mamma till änglapojken Pyret
  • Nyfike­nRosa
    Äldre 28 May 06:43
    #9

    jag förstår ingenting... igår vi 12 tiden på dagen så kom det ju som en mensblödning. Och efter det har det bara kommit brunt blod... Jag fattar ingenting. Känner mig så besviken.. var det ingen mens jag fick? Vad var det för nå?


    Mamma till änglapojken Pyret
  • Nyfike­nRosa
    Äldre 29 May 21:32
    #11

    nu är den verkligen här!!! hur ska jag kunna räkna ut bim?? och äl? när ska börja med äl testen? och man ska ju inte ha sex efter avslaget i minst en vecka.. gäller det efter första mensen också?


    Mamma till änglapojken Pyret
  • Nyfike­nRosa
    Äldre 29 May 21:33
    #12

    nu är den verkligen här!!! hur ska jag kunna räkna ut bim?? och äl? när ska börja med äl testen? och man ska ju inte ha sex efter avslaget i minst en vecka.. gäller det efter första mensen också?


    Mamma till änglapojken Pyret
Svar på tråden Vi som vill ha syskon till våra änglar men måste vänta, tråd 4