• Yayasmami

ngn annan som tog ut pstav själv?

Jag ville ta ut min p-stav, fick ett ryck bara.... Men när jag ringde runt till olika ställen fick jag inte tid förän efter tre veckor =/ O jag har inte det tålamodet så jag tog en kniv en sax och en pinsett och plockade ut den själv... Visserligen tog det mig ca tre timmar hahah men är det någon annan som var dum nog att göra samma sak? Tro inte jag är nåt psykfall nu, men jag är inte så känslig för smärta av mig så tyckte inte det spelade någon roll...

• Svar på tråden ngn annan som tog ut pstav själv?
  • jessca

Det låter ju ganska sjukt...

• pojkmorsan

JA, jag har också varit "dum" nog. Det gjorde inte särskilt ont och tog inte så lång tid men lite pillrigt var det ju eftersom det inte går så bra att använda handen som hör till den arm som staven sitter i. Enhandskirurgi är ju lite besvärligare men men. Bättre än att vänta på tid hos läkare tycker jag iaf men det är ju min åsikt och att göra det själv är ju inget jag skulle rekomendera till andra.

Håller med jessica som tycker att det låter ganska sjukt...det kan hända att det är ganska sjukt också...men som dom sjunger i snövit: Vad gör det om hundra år när allting kommer kring.

• Kristin24

hellst ska man inte göra det själv pga infektionsrisken, hoppas att det går bra för dig så du inte blir dålig nu.

När bm tog ur min så satt den så hårt att jag började blöda massor, så det är inte att rekommendera att gör själv.

Go och glad Kexchoklad
  • Yayasmami

hahah hur snabbt blev du gravid sen om du blev gravid? är det samma tror du om du vart hos läkaren o tagit ut den??

• jessca

menade förstås inget illa.

• AlexandraK

Jag ska ta ut min i morgon... =) Men hos bm!

Lite halvknäppt att ta ut den själv - men det har jag också varit inne på! *haha*

• 19Malin86

Ha ha grymt, skulle jag sätta in en nån gång igen i framtiden skulle du kunna öva på mig, sen kan du kalla dig erfaren p-stavs-utplockare haha Nu har jag en kopparspiral och den vågar jag nog inte plocka bort själv

Svar på tråden ngn annan som tog ut pstav själv?