fisting
har nån gjort fisting? Det krävs tydligen mycket teknik?
har nån gjort fisting? Det krävs tydligen mycket teknik?
Men allvarligt nu.
Min sambo verkar gilla själva grejen och vi har försökt massor av gånger. Jag älskar det tills han är så pass långt in att knogarna försöker pressa isär mina ben (bäckenbotten?!) Det går bara inte!
Jag fattar inte hur man gör, jag slappnar av och vi tar det försiktigt och allt det där, men benen är liksom ivägen. Han har inte speciellt stora händer.
Det kanske är så att hans hand helt enkelt inte går in.. Själva fittan/huden kan ju utvidgas, men inte benen väl?
Btw.. När man föder barn har benen vidgats!
Och sen är det inte alls som att föda barn.
Dark Intentions: Det är det som är det knepiga. När ni kommit så långt så gäller det att han har oljan (glidmedlet) till hands. Han ska hälla olja på sin hand och liksom snurra samtidigt som han försiktigt trycker lite lätt inåt.
Testa det!
Jo det förstår jag, han gör så!
Men den går knappt igenom och om den gör det känns det bara jobbigt. Men jag antar att jag inte är någon fistis isf då kanske?
Men Ni får ha det så skönt!
Dark Intentions - Det är exakt samma här! Knogarna klarar vi av, med mycket glidmedel och oralsex...men knogen (?) på tummen gör att det inte går mer...! Trixa vidare, får vi helt enkelt göra.
för min del verkar det göra ont...
Här är några tips:
Det kräver en hel del teknik och förberedelse för att fisting skall fungera bra, utan att bli smärtsamt, men lyckas man kan kvinnan uppleva enormt starka orgasmer. Rätt utförd fisting gör inte ont. Några saker att tänka på:
1. Kvinnan måste vara ordentligt upphetsad. Det är ofta en fördel om hon fått orgasm på något annat sätt innan man börjar fista. Åtminstone bör man slicka och/eller smeka henne länge innan fistingen börjar.
2. Hon måste ligga bekvämt, så att hon kan slappna av.
3. Massor av glidmedel, gärna lubrifist som är väl lämpat för fisting. Smörj slidmynnningen, hela området däromkring, även mellangården samt givetvis handen.
4. Kvinnan kan med fördel koncentrera sig på sin andning. Lugna, djupa andetag med magen underlättar starkt. Ett alternativ är att hon använder ett vibrerande ägg på klitoris, vilket kan bidra till att slappna av, men det kan också göra att slidmuskulaturen drar sig samman, något som effektivt stoppar handen. Här får man prova sig fram.
5. Känn med några fingrar i slidmynningen och prova att vidga den. Känns det mjukt, avslappnat och väldigt kladdigt är det bara att fortsätta.
6. För ihop fingrarna till en "näbb", dvs sträck alla fingrarna utom tummen och lägg dem mot varandra så att handen blir så spetsig som möjligt, gärna med ringfinger och långfinger överst, medan pekfinger och lillfinger placeras under. Tummen viks därpå in mellan lillfinger och pekfinger.
7. För in "spetsen" på handen och börja göra små rörelser. Prova roterande såväl som fram och till baka, samtidigt som du lätt trycker handen inåt. Det skall inte behövas hårt tryck, då är något fel.
8. Allt eftersom du kommer längre in blir det viktigt att hålla handen i rätt vinkel. Jag har funnit det bäst att ha knogarna uppåt, långfingerknogen kan gnugga mot g-punkten. Försök samtidigt trycka nedåt med resten av handen. Uppåt finns otöjbara ben, så det är bara nedåt resp. åt sidorna som det finns utrymme för töjning.
9. När handens största del närmar sig slidans trängsta del är det extra viktigt med andning, stimulans av klitoris m m, se punkt 4.
10. När du kommit till slidans trängsta del (vanligen några få centimeter in) med handens största del kan du försiktigt börja kröka dina fingrar (utom tummen), samtidigt som du behåller det lätta trycket och de små rörelserna som liksom skall gnugga in handen.
11. Nu borde du kunnan glida in och då formar sig handen mer eller mindre automatiskt till en knytnäve. Observera att slidan är betydligt rymligare längre in än nära mynningen, i alla fall om kvinnan är upphetsad.
12. Nu är det bara att använda sin fantasi och utforska din kvinnas inre.
Kommunikation är mycket viktigt vid fisting. Alla kvinnor är olika, så det går inte att följa en instruktion slaviskt. Man ligger nära gränsen för vad som kan göra ont, men får slidan bara tid på sig, och är avslappnad, kan den töjas väldigt mycket. Lyckas man kan kvinnan få uppleva orgasm av dittills oanad intensitet.
Det är också värt att påpeka att man inte blir "uttöjd där nere" av fisting. Efter själva akten återgår slidan till sitt normala tillstånd.
Underbart Anonym för tipset, nu vet jag hur jag skall be sambon att göra med fingrarna!! Att ha handen som en påse (sten, sax, påse) funkar verklgien inte
Undra om han är lite sugen ikväll....*ivrig*
anonym: fruktansvärt bra förklaring av hur man ska gå till väga, finns liksom inget att tillägga där
hejsan jag gillar et sapalt om fisitng gillar dte själv skarpt :) men dess dessverre är det sambom som kngega lite
likr it hade nog varit ett bra patner till mig :) då vi gillar det båda samma