• Mamma till 2 guldklimpar

Svart avföring..

Sönerna har bajsat svart sen lördas kväll.. Inte varje gång men från och till..
    Undrar vad dett kan bero på? ngn som vet?
    De är 9 1/2 månad..

De e ledsna och skrikiga från och till, verkar ha svårt för att bajsa trots att d rätt löst när d kommer ut..

• Svar på tråden Svart avföring..
  • anna86

Dom har inte typ ätit blåbär eller ngt då?

• Fiffis

Om båda gör det så har de säkert ätit något som gör att bajset blir svart.
    Tror inte att det är blod iaf verkar konstigt att båda skulle göra det isånafall.
    VAd har de ätit då?

• Jennyrockar

Svart brukar det ju bli av tex blodpudding.... minns inte nu men det finns ju annan mat som gör bajset svart. Vad har dom ätit?!

~Isaac 9/7-05 å Morgan 9/10 -06~
    anna86

Fiffis

Nej blåbär har de inte fått någon gång..Men de fick "Svarta vinbär med yoghurt" , tror ja att den hette. kan ju ha vart d kanske:(
    Ska man undvika det?? Ena sonen har även fått ngn typ av reaktion på ansiktet, men d försvann efter att vi smörjt 1 gång.

Annars har de inte ätit ngt annorlunda. Av yougurten tog de kanske 5 skedar var.. kan d blir en sån här reaktion då??
  • Fiffis
    Mamma till 2 guldklimpar skrev 2007-05-28 07:15:50 följande:
    anna86 FiffisNej blåbär har de inte fått någon gång..Men de fick "Svarta vinbär med yoghurt" , tror ja att den hette. kan ju ha vart d kanske:( Ska man undvika det?? Ena sonen har även fått ngn typ av reaktion på ansiktet, men d försvann efter att vi smörjt 1 gång. Annars har de inte ätit ngt annorlunda. Av yougurten tog de kanske 5 skedar var.. kan d blir en sån här reaktion då??
    Ja det kanske kan vara så. Det är väl mest troligt iaf.
  • Ny på landet

var lite orolig när min son bajsade grönt men då sa barnmorskan att ALLA färger är normala förutom blått. Det var den enda färg hon aldrig hade sett sa hon.

• Jennyrockar

Jaa menar du burkmaten som är typ fruktpuré med blåbär å yoghurt?! Den får min lillkille oxå svart bajs av!!

~Isaac 9/7-05 å Morgan 9/10 -06~
    Jennyrockar

ja jag menar den, men inte den me blåbär.
Svar på tråden Svart avföring..