Inlägg från: Royalisten |Visa alla inlägg
  • Royalisten

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Jag ska till Ullared nästa helg!Första gången jag åker dit,längtar!Shoppingparadisets mecka!Tips på vad man ska handla?Det enda jag tänkt ut att köpa är en stor och bra vattenpistol att spruta ner min katts fiende med

• Royalisten

Finns det scrappbokings grejer på Gekås?

• Royalisten

Bra!Då ska jag köpa det:-Någon som vet vad det kostar ungefär?

• Royalisten

Julsaker?Eller är det för tidigt?

• Royalisten

Finns det pilgrim på Gekås?

• Royalisten

Finns det pilgrim på Gekås?

• Royalisten

Ok...På fredag eller lördag är det jag som shoppar loss för första gången på Gekås!Ska bli så kul!Längtar

• Royalisten

Var på Ullared i fredags.Oxå kärlek vid första ögonkastet.Var slut efter några timmar bara..Handlade för drygt 1.400 kr...Hittade inte så mycket kläder dock.Men dom säger att man hittar mer nästa gång man är där.Nästa gång jag åker dit blir på höstlovet och shoppar julsaker

• Royalisten

Någon som vet när dom börjar plocka fram julsakerna på Gekås?

• Royalisten

På höstlovet ska jag dit och shoppa julsaker!Ska stanna i Trollhättan på vägen ner för där har dom en butik öppen året runt med julsaker.Kallas för julstugan!

• Royalisten

Drömde att jag var på Ullared och letade efter godiset!Glömde nämligen att leta efter det när jag var där sist,godisråtta som man är...Aja får bli nästa gång

Då blir det mer nogrannare shopping!

• Royalisten

Men jag missade det av nån konstig anledning

• Royalisten

Var just reportage om Ullared på TV4 nyheterna att det var fullt på parkeringen och VDn gick ut i radio och vädjade till folk att INTE åka till Ullared!

• Royalisten

Har det kommit in några julsaker än?

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3