• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • zasata

hur mycket billigare är brio träleksaker?

• Maria84
    Beach skrev 2007-08-27 07:53:14 följande:
     Japp det finns andra nu, som är mycket bättre.   Med typ skumgummi inuti.Och tyg utanpå.
     Åh så bra, det är precis såna som jag vill. Men förra året när vi var nere så hade de bara de där uppblåsbara och det funkar inte här med katter som förmodligen kommer att hoppa upp och lägga sig där. Får hoppas att det finns när det är dags för oss att åka ned bara
    Mamma till Liam 030605 och Grodan bf 080116
  • Beach
    Maria84 skrev 2007-08-27 09:01:08 följande:
     Åh så bra, det är precis såna som jag vill. Men förra året när vi var nere så hade de bara de där uppblåsbara och det funkar inte här med katter som förmodligen kommer att hoppa upp och lägga sig där. Får hoppas att det finns när det är dags för oss att åka ned bara
     Ja det gör de nog. De finns i grönt & gult har jag för mig...
    BF 10 september
  • Soulfly

glitterkorn: verkligen fina saker du köpt! fastande för de grymt fina mysbrallorna everlast,så fint! o sen den söta snuttefilten nalepuh

Längtar efter liten ♥
  • saaandra86

Nån som vet vad dom har för priser på skateboards? Har dom cykelstolar? Hjälmar?

• saaandra86

Då ses vi där ska oxå dit den 8 september.

Hannajo skrev 2007-08-26 09:12:56 följande:
    Jag undrar samma sak som lillälva, vi ska dit den 8 september, har inget annat val än att åka en lördag. Vilken tid ska man satsa på?
  • saaandra86

Då ses vi där ska oxå dit den 8 september.

Hannajo skrev 2007-08-26 09:12:56 följande:
    Jag undrar samma sak som lillälva, vi ska dit den 8 september, har inget annat val än att åka en lördag. Vilken tid ska man satsa på?
  • Jiie

Nästan fl-träff i "Lilla Paris" den 8 sept ju

Väntar Luciabebis
  • jordnöten

Cykelhjälmar finns, iaf till barn, till vuxna tittade jag inte efter. Cykelstolar såg jag inga. Var där i lördags.

• Jiie

Är det nån som har koll på vad babysittern kostade o funktioner på den?
    Jag har hört runt 200 kr o att den gungar bra o går att fälla ner i nästan fullt liggläge... eller jag kanske drömt det bara

Väntar Luciabebis
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3