Moderatortråden
giz, ibland är du ju riktigt klok ju! *fnissar*
giz, ibland är du ju riktigt klok ju! *fnissar*
giz, vad spännande, fast jag hängde inte riktigt med?
Guuuuuuuuuuuuuuud va du är elak! *snyftar och kastar kottar mitt i pallet på giz*
Fjåjåjång! *kotten var en bumerang som studsade tillbaka ända hem till giz och landade med ett sploff i hennes kaffe*
*ler, bara ler, och vinkar (notera, utan att kasta kottar) till alla människor här i tråden, OT eller ej*s*.
Glass och Roisin! Har plöjt igenom hela hemlighetstråden nu, och jag förstår precis vad Glass menar! Skitirriterande måste jag säga, om alla som öppet kritiserar de anonymas hemligheter. Förstår om det är svårt att göra något åt - men det vore skönt om man kunde göra något åt det...
Fantastiskt rolig (och skrämmande) tråd förresten. Mänsklig är kanske rätta ordet.
Måste fråga angående inloggning och lösenord. För det första kryssar jag i rutan att jag vill vara ständigt inloggad - men får alltid logga in på nytt. Kanske en Patrikfråga men jag chansar på att någon av er vet!
Min andra fråga handlar om lösenordet. Jag fick ett kilometerlångt när jag blev medlem, och med tanke på min höga ålder och dåliga minne finns det ingen chans i världen att jag ska komma ihåg det. Och så har jag letat här på fl efter en rubrik som jag tycker skulle heta "byte av lösenord" men hittar inget. Är jag blind eller går det inte att byta sitt lösenord?
Mor teknikfreak. (inte)
SötnosVenus! Jag är för jävla pinsam! *rodnar* Tycker jag har tittat där en massa gånger, och NU först såg jag rubriken Lösenord... Suck på mig! Och tack till dig!
*står startberedd med pulkan, väntar bara in mer snöoväder*
*ler och pussar på giz och moderatorerna*