Inlägg från: Tristan |Visa alla inlägg
  • Tristan

Moderatortråden

En sak som jag länge funderat över och som jag tänkte att jag nu skulle fråga om. När det finns trådar som heter namn i stil med "j-a skitunge" och liknande... Hur kommer det sig att det får vara kvar?

Är inte det väldigt kränkande mot barnet. Jag menar så skulle vi ju aldrig kunna skriva till en person som håller till här, eller hur? Och i omgångar har man sett hur det får ligga kvar då det skrivs om personer som inte har en chans att försvara sig...

Jag tycker att det är minst lika viktigt (min persinliga åsikt är att det t.o.m är viktigare) att hålla en god nivå på språk o ordval som att stämmningar i trådarna skall hållas i chack!

Är faktist ganska nyfiken:
    Hur resonerar ni när ni låter dessa otrevliga utkast som faktist UPPRÖR många (mig verkligen) få ligga kvar?

• Tristan

ming:
    Ja det är klart att det är en plats att ventilera sig på. Men att kalla sina barn vid obehagliga saker är väl ändå inte att ventilera sig, eller tycker du det?

MuminMy.
    Ok, jag har alltså inte anmält någonting och det är inte det jag menar att det har friats någonting som borde ha fälts.
    Jag trodde att ni hade en allmän roll att som moderatorer gå in och göra rent bland saker som ni själva hittar också och inte bara bland det som anmäls.
    Och jo, jag menar inte de som skulle använda sig av ord som "konstiga" utan jag menar när det nämns barn i samma andetag som FULA ord!

• Tristan

Jag funderar ju inte på när ni är där och drar det vidre till om ni arbetar eller glider runt som en medlem.

Jag tänkte rent allmänt bara.
    Det är ganska många ggr som jag har tänkt för mig själv att det där skulle jag inte ha accepterat eller det där lät ju bara för mycket osv. Och då drog jag slutsatsen att ni också måste få en skymt av dessa inslag...

Men har ni inte sett dem så är det ju inte för mig att ifrågasätta. Min fråga var för dem som man låter ligga kvar trots att man sett dem, liksom!

• Tristan

Ok, fast det är ju lite synd... Då ska jag försöka rapportera mera!!

Svar på tråden Moderatortråden