Inlägg från: pumpan85 |Visa alla inlägg
  • pumpan85

Oss som tränar med Orbitrek

Jag har inte läst igenom hela tråden, den är ju ganska lång Glad  ja undrar bara vad det är för skillnad på Orbitrek Platinum & Orbitrek Elite.. Tänkte beställa en jävel men vet inte skillnaden Glad

• pumpan85

Ja nu beställde jag en Orbitrek Platinum häromdan, så när den kommer så är det dags å röra på fläsket!! Vill ner 12 - 15kg iaf, måste  sluta med min STORA last, coca cola, vet inte hur det ska gå alltså, är väääldigt cola beroende!! Förvånad Dricker massor! Men allt går om man bara vill Räcka ut tungan

• pumpan85
    wellah :

drack light ett tag, men det är väl samma skit egentligen, tror inte att det är speciellt mycket "nyttigare" än vanlig.. mindre socker förstås men andra tillsatser istället, som du säger, pest eller kolera! ska ta mej i kragen å sluta helt, kan man sluta röka så Räcka ut tungan
  • pumpan85
    wellah

Oj Förvånad riktigt så mycket som 3liter om dan dricker jag inte då, så jag är väl en "lightversion" beroende då Räcka ut tungan men det är ju som mitt kaffe, istället för kaffe flera ggr om dan dricker jag cola.. ska till tandläkarn till veckan på kontroll så då får vi väl se vilket skick mina gaddar är i, var nog tyvärr 2års sen ja va iväg på en kontroll!! ajaj... nä va fan, jag ska sluta dricka, åtminstonde försöka hålla mej till 1dag i veckan, det är jag väl värd? -fniss-Hemlis det är ju bara det att det är såå himla gött!! När Orbitreken kommer så.. då!!!
  • pumpan85
    AmericanWoman

FörvånadOh shit, det var många kronor det, hoppas verkligen inte jag har några hål eller nått sånt, tycker det är dyrt med bara undersökning Räcka ut tungan finns ju roligare saker å lägga pengar på! Fast iofs så är det ju värt å lägga pengar på tänderna eftersom man inte får några nya! Men ack så trist!!
  • pumpan85

70.000 Förvånad shit!!
    Det var mycket det, fy fan!!

Nä nu står mitt barn å gråter vid dörren... inte vill hon sova!

• pumpan85

Igår blev min orbitrek monterad å klar Glad Så idag efter jobbet körde jag mitt första pass, blev dock bara 13min men det fick räcka kände jag. Ska ta å ställa mej på den snart igen bara lelltösa hade tänkt å somna nån gång!!!

Svar på tråden Oss som tränar med Orbitrek