• Svar på tråden Matte från Brygglov/Bygglov
  • a halleluja moment

björn haha bara namnet är avtändande

• Kall öl
    a halleluja moment skrev 2007-06-16 11:13:07 följande:
    björn haha bara namnet är avtändande
    Hahah
    Trevlig Sommar!
  • Meli o Neo

Nej Björn menar jag inte, fast han är ju rätt ok han oxå.
    Jag menar nog han i Från koja till slott...?? Aa han är så jäkla snygg.

• a halleluja moment

Meli 8 Stef skrev 2007-06-16 12:33:29 följande:

Nej Björn menar jag inte, fast han är ju rätt ok han oxå. Jag menar nog han i Från koja till slott...?? Aa han är så jäkla snygg.
    helrakad skalle,tatueringar??

MUMMMA
  • Mamman med två pojkar

Matte är jättesnygg.

• S Sofia

Till alla er Matte-fan!!

Imorgon kommer Matte "hem" till Surahammar
    Han har blivit "årets suring"! Han ska vara på samhället och säkert få något pris eller nått!

• slangbella

Vem utav de här killarna är det Kayo varit tillsammans med? Läste en intervju för nåt tag sen där hon sa att de gått ifrån varandra, men att det var en "lycklig skilsmässa".

Det är otroligt vad lite man klarar av om man verkligen inte försöker
  • a halleluja moment

matte å kayo?snacka om omaka par..e inte han kort hon lång?

Himmeln har blivit en ängel rikare...men vi har blivit en älskling fattigare...ta vara på varandra
  • Lio

Min sambo och jag köpte en kaffemaskin på Blocket för ett tag sen. Jag pratade med personen som sålde i telefon innan och bestämde träff för att genomföra köpet. När vi kommer fram sitter han och väntar på oss och min sambo börjar "fräsa" nåt om "Kayo, Kayo... han.. han... "
    Jag fattade "nada". Men killen såg ialla fall mycket trevlig ut, och han var väldigt trevlig
    Vi betalade vår maskin och åkte hem. Då berättade min sambo att det var killen i Bygglov. Matte.
    Det sjuka var att jag tittat på Bygglov kvällen innan och jag kände ändå inte igen honom. Min sambo skulle han känt igenon honom direkt på telefon, för han har en ganska speciell röst. Men jag har verkligen noll koll! haha... Snygg var han ialla fall!

• nuttelisa

ska bara berätta att jag tyckte han VAR snygg tills den gången jag träffade honom i min hemstad...å han drog te grannbyn med ngn donna..äckligt...player...

Svar på tråden Matte från Brygglov/Bygglov