• Anonym (hihi)

"Kärleksbrev" seriösa svar tack..

Jo alltså, om man vill "överraska" sin sambo med ngt! (Läste i www.familjeliv.se/Forum-5-69/m21732596.html tråden) där det var föreslag om kärleksbrev på sängen, frukosten etc...

Men, vad kan man skriva i ett sånt kärleksbrev? Hur mycket man älskar honom eller? *dålig fantasi*

• Svar på tråden "Kärleksbrev" seriösa svar tack..
  • Filodi

Du kan ju alltid skriva saker så som..

Jag älskar dig för att du har så snygg rumpa..
    Jag saknar dig när jag är ensam för att du har så sköna kramar..
    Du är så fin i rött, det passar dina blå ögon..
    Jag älskar dig trots att du snarkar..

Bla bla bla
    Så kan du göra det ganska roligt och personligt :)

• Anonym (hihi)

Tack för tipset! Det var ju toppen Ska testa :)

• Mina

Att skriva kärleksbrev är inte lätt, bla eftersom det är svårt att kunna beskriva kärlekens ordlösa känslor. Men för att komma igång så är här kanske några tips:

Sätt dig ner och tänk på honom. Skriv ner de ord som kommer i ditt huvud. Beskriv hur det känns i dig när han ler mot dig. Sätt dig och titta en stund på honom i kväll när han gör något helt vardagligt. Tänk efter hur det får dig att känna. Tänk på hur det skulle kännas att förlora honom. Hur skulle livet utan honom vara? Beskriv tommheten utan honom. Tänk på alla de där sakerna som bara han gör som får hjärtat ditt att klappa lite extra.

Lycka till!

• Anonym (hihi)

Tack så jättemycket!!

Mina skrev 2007-06-19 18:51:53 följande:
    Att skriva kärleksbrev är inte lätt, bla eftersom det är svårt att kunna beskriva kärlekens ordlösa känslor. Men för att komma igång så är här kanske några tips:Sätt dig ner och tänk på honom. Skriv ner de ord som kommer i ditt huvud. Beskriv hur det känns i dig när han ler mot dig. Sätt dig och titta en stund på honom i kväll när han gör något helt vardagligt. Tänk efter hur det får dig att känna. Tänk på hur det skulle kännas att förlora honom. Hur skulle livet utan honom vara? Beskriv tommheten utan honom. Tänk på alla de där sakerna som bara han gör som får hjärtat ditt att klappa lite extra. Lycka till!
Svar på tråden "Kärleksbrev" seriösa svar tack..