• solalven

Varför säger han inte att man är vacker?

min pojkvän påpekade idag att han tyckte att jag såg så tråkig ut nu för tiden.
    me d det menade han att jag såg så svensson ut och inte har lika häftig stil som jag hade när vi träffades.
    Sen målade han upp en bild av hur "läcker" jag var när vi träffades för tre år sedan.
    Att jag var blond, solbränd, fräcsh då osv.

Kändes inte så jättekul att höra faktiskt.
    Jag har förändrats lite sen dess främst stilmässigt.
    Då hade jag lite häftigare klädstil, typ club wear.
    Nu ser jag betydligt normalare och proprare ut.
    Känner mig inte så värst attraktiv lägnre...iallafall inte efter en sådan kommentar. Han kanske inte tycker jag är ful eller så men han tycker uppenbarligen att jag ser trist ut.
    Min pojkvän har som många andra män en viss förmåga att kläcka ur sig konstiga kommentarer som inte är särskilt genomtänkta. Jag tror att de inte menar att vara taskiga utan bara är rent av klantiga.

• solalven

antagligen för att jag skulle vilja att han tyckte att jag fortfarande var fin och inte bara när jag hade häftig stil. Att jag är fin naturell oxå.
    Jag har ingen lust att ändra tillbaka till en stil som visserligen är fin men som känns lite absurd vid vissa tillfällen.
    Men det är sant att jag fick mig en tankeställare och tänkte att en liten uppfräschning vore ju aldrig fel. För både hans och min egen skull. Så jag har bokat tid hos frissan på tisdag

• solalven

antagligen för att jag skulle vilja att han tyckte att jag fortfarande var fin och inte bara när jag hade häftig stil. Att jag är fin naturell oxå.
    Jag har ingen lust att ändra tillbaka till en stil som visserligen är fin men som känns lite absurd vid vissa tillfällen.
    Men det är sant att jag fick mig en tankeställare och tänkte att en liten uppfräschning vore ju aldrig fel. För både hans och min egen skull. Så jag har bokat tid hos frissan på tisdag

Svar på tråden Varför säger han inte att man är vacker?