• Bonusm­årten
    Äldre 18 Jun 22:47
    13015 visningar
    132 svar
    132
    13015

    Football Manager

    någon som lirar FM och är riktigt insatt?? söker någon att diskutera och frossa i spelet!!
    så skriv några rader, skynda för fan!! =)

  • Svar på tråden Football Manager
  • Bonusm­årten
    Äldre 20 Jul 21:53
    #7

    angående FM. Brukar alltid köra en obligatorisk runda Liverpool (laget i hjärtat) just nu kör jag Man City...klurigt värre, svårt med takiken.Talanger: Marcelo grohe mv, gourcuff mf, cardenas mf, bojan f, millan f, sjöhage f, pique b, några unga lite mer okända talanger. Sen är det förstås, Walcott, aguro, messi, anderson, ramos. Någon som har mer förslag på unga talanger???

  • Bonusm­årten
    Äldre 21 Jul 17:21
    #10

    Teduas:jag brukar lira FM så fort jag får tid över. brukar nästan alltid köra 4-4-2...defensiva ytterbackar, om dom inte har extremoffensivakvaliteter, offensiva yttrar med full kreativitet, en defensiv mitt och en offensiv...gärna playmaker, helst två forwards...spelartyper varierar...gärna med speed. nu med Man City har jag denna uppställning...inga linjer dragna....spelar defensivt, snabbt bolltempo..mixade passningar,...hm typ!! vill gärna ha snabba och kreativa yttrar som skär in och gör sin gubbe!.....så spelar jag!

  • Bonusm­årten
    Äldre 22 Jul 15:22
    #14

    Fredrik82; Inget dåligt lag du har i Bremen! har haft, kompany, bojan och cardenas....kompany är ruskigt bra, om inte en av dm bästa backarna!! farmgångarna kommer snart med Bremen ska du se!!! =)

    Teduas: Ja jävlar...champan med MFF...imponerande! har inte vunnit CL med något mindre...vann Uefa cupen första säsongen med West Ham...men jag får väl återkomma till det =)
    Jag har köpt Jon Jönsson (elfsborg) till City...stabil som tusan. köpte oxå Silebauer (osäker stavning) dansken på höger...duktig! har lite cash som fan, fick 9millar att köpa nu till säsong två....bassen ALEX mittfälltare på free...lånat hugo Viana...bl.a blev 13:e första säs....svårspelat! så nu ska jag starta 2:an.
    Owen Garvan, Luka Modric, Braaten är mycket prisvärda spelare!!!

  • Bonusm­årten
    Äldre 22 Jul 17:12
    #16

    Ja de e dansken från FCK.
    Richards funkar stabilt både om ytter och innerback! daniel sturridge är oxå grym, 17årig anfallare.
    köpte behrang safari från MFF, spännande att se vad han kan göra!
    ja det hade varit kul med samma lag tycker jag, satt oxå oxh tänkte på att om man kanske kan lia lite online, har inte gjort det innan men det hade varit sjukt kul!!!
    kanske kan vara något???

  • Bonusm­årten
    Äldre 24 Jul 17:19
    #32

    birmingham kan väl vara okej tycker jag!! när ska vi börja lira??

  • Bonusm­årten
    Äldre 24 Jul 17:26
    #33

    skulle vi har sverige med oxå? ska vi ladda ikväll 24/7?

  • Bonusm­årten
    Äldre 24 Jul 18:15
    #35

    räkna med mig!

  • Bonusm­årten
    Äldre 25 Jul 17:48
    #42

    haft mycket att göra så jag har inte kommit igång, med jag kommer räkna med det! in ångar på bra ser jag! känner pressen på axlarna....

  • Bonusm­årten
    Äldre 26 Jul 11:45
    #46

    Fan asså, mitt går åt helvete...hmm! så jag hoppar på nästa utmaning och laddar batterierna till den!! attans! sorry guy´s :(

  • Bonusm­årten
    Äldre 26 Jul 12:25
    #47

    kanske tog i lite innan, ligger 5:a efter 20 matcher...så jag ska kämpa på så fort jag hinner!! vad tyckte ni, fick ni slita för att vinna eller gick det som på räls??

  • Bonusm­årten
    Äldre 26 Jul 19:04
    #52

    tack för uppmuntran =) jag ska kämpa!! kul att höra hur det går för er. som sagt, ojämna är Birmingham allt, många unga killar. gött jobbar Teduras och Fredrik!!!!

  • Bonusm­årten
    Äldre 27 Jul 11:24
    #55

    losa i play offen....så attans!
    efter att tok kört på slutet...från 11 plats till 3:e så åkte jag mot Wolves.
    så nu blir det Man City...återupptar den, ligger sjua, precis vunnit liga cupen!

  • Bonusm­årten
    Äldre 27 Jul 11:24
    #56

    mcsheffrey är ju hur bra som helst på vänster kanten =)

  • Bonusm­årten
    Äldre 24 Aug 12:58

    ja det var längesedan, minst sagt! men jag finns kvar!! hur går det för dig på FM, vad lirar du???

  • Bonusm­årten
    Äldre 24 Aug 22:12

    najs, vad har du för spelare??
    ja jag lirar man city....inne på s 5....har fått bra lag...så jag snöar på det!!

  • Bonusm­årten
    Äldre 26 Aug 10:37

    shit ´mannen! letar oxå alltid efter underbarn....och dom som kan bli! har Bojan och Sturridge som är underbarn, Dos Santos har varit. har bra lag tycker jag! bojan, dos santos, nani, drenthe, alex, garvan mf. växel kör med mitt liverpool spel..är på s5 där...vunnit liggan fyra år i rad, vunnit CL..och cuperna....ska föra england till framgångar nu! hitta en målvakt...Barry owen...tror jag, scouten sa han var dubbelt så bra som isaksson i city...inte dåligt! på pool spelet...har jag millan, bojan, higuain, gourcuff (från ditt milan, uunderbar), sherman, marcelo, richards....aguero på väg!
    släng gärna över tips på wonderkids!

  • Bonusm­årten
    Äldre 27 Aug 09:04

    ja jävlar!! rigtiga ungtuppar! hur funkar det med ungdomarna?

  • Bonusm­årten
    Äldre 31 Aug 18:51

    det går fint....är liverpool som gäller. ska snart börja säsong 6...har vunnit ligan 4g och CL två år i rad nu. så jag laddar för att vinna kvalet till vm med england! så jag ångar på!
    hur går det själv???

  • Bonusm­årten
    Äldre 11 Sep 15:03

    manager vänner, hur går det???

Svar på tråden Football Manager