• Anonym (Pervo?)

Avslöjad fantasi

Jag och min hustru låg i sängen och diskuterade sexuella fantasier i går, hon hade inga speciella att avslöja men det hade jag, tyvärr så vart jag efter det kallad ett "perverst äckel". Trodde att hon var mer "openminded" än så, det är ju bara fantasier och inget som jag ev skulle vilja testa i verkligheten
    Hur resonerar ni tjejer, jag vet naturligtvis att det är individuellt. Men det vore skoj att höra lite funderingar kring det, hur skulle ni reagera om er partner berättade om en fantasi som ni inte gillade?

• Svar på tråden Avslöjad fantasi
  • Silverkatten06

Beror väl på vad fantasin går ut på? En del saker skulle jag ha lättare att acceptera än andra...

• msmalin

hade väll inte reagerat så mycket det eär ju som sagt en fantasi.. finns väll vissa saker jag hade reagerat på som fantasier om barn o djur men inte annars....

• Anonym (Pervo?)

Det handlar INTE om barn eller djur!!
    Det handlar om wet.....

• Anonym (uj)

men då kan jag förstå hennes reaktion!!

• Silverkatten06

Wet är inte min grej så om min sambo sagt att han fantiserade om det hade jag nog garvat och sagt att det är tur att det bara är en fantasi, för verklighet lär det inte bli

• Anonym

jag skiter i om nån annan tänder/fantiserar om wet men jag skulle inte vilja att min sambo gjorde det

• lollisen

Men det är väl inget att kalla sin partner för äckel för!?

Var det hon som ville att du skulle berätta om din fantasi?

• Anonym

din tjej hade nog väntat sig nåt lite mer vanligt

• Anonym

Hm *pinsamnt* jag vet inte ens vad "wet" är, men skulle min kille säga något om sina fantasier skulle jag bli själaglad! Även om det inte är något jag själv vill vara med om så får man ju en bättre öppenhet inför sex - kanon!

• Anonym (uj)

wet=kissa på sig och eller på andra

Svar på tråden Avslöjad fantasi