va underbart att höra!!(läsa menar jag)
Jag äter mycket söt. och den enda gång jag verkligen inte kände sug på söt var när jag blev gravid...o det var så underbart att gå förbi godis o inte känna den där behov
Hoppas att det blir bra för mig med med R
jag har inte tagit det än för jag tar medicin för ryggesmärta så vi få se efter det börjar jag med reducil.
CeeJay skrev 2007-08-17 11:04:15 följande:
jeanette: JAG var/är en stor gottegris och är även sockerberoende och coca-colaberoende... Nu har ju jag bara tagit R sedan i tisdags men har ändå gått ner 0,9 kg redan och mitt sug har förvunnit nästan helt. Jag tror på en kombination av det kemiska och att man verkligen SER viktnedgången och då VILL man inte äta så mycket snask för att förstöra...
[/citat]
MrsAndersson skrev 2007-08-17 06:33:27 följande:
[citat]
*räcker upp handen* Jag var en riktig gottegris förut, älskade fikabröd och hade väldigt svårt att tacka nej när någon bjöd, samma ak med tårta, och det räckte oftast inte med en bit utan man ville ha minst två. Kakor var mycket bra och enkelt att knapra på framför tv:n när man hade lite trå
kigt.Nu går jag inte ens och tänker på sånt. Känner mig inte det minsta frestad av fikaröd, kakor, godis el. liknande. Det bara finns inte där!