• Just A Girl

Tori & Dean

Såg andra avsnittet i tisdags, lite kul att se eftersom man följt bevvan i alla år. Kul att veta att hollywood kändisar faktist oxå blir stora under grav

• Svar på tråden Tori & Dean
  • Busungarnas mamma

Jag såg också avsnitt nr 2....det var kul tyckte jag.
    Tori är väldigt orolig för att barnet ska då i alla fall...he he...undra hur många ul det blir för dem

• Just A Girl

Men hon verkar inte vara speciellt rik längre, hon fick väll inte ett öre när hennes pappa dog. Undra vad som hände egentligen?

• Just A Girl

någon som såg gårdagens avsnitt, hängde inte med, det gick så fort, de köpte det och flyttade inte på typ 1 dag eller???? Det var ju inte städat eller något.

• Just A Girl

någon som såg gårdagens avsnitt, hängde inte med, det gick så fort, de köpte det och flyttade in på typ 1 dag eller???? Det var ju inte städat eller något.

• Bebis

Fast ett BoB är väl rätt städat för jämman liksom eftersom det ska vara redo för gäster hela tiden eller?

• dexterswife

Dom flyttade nog in ganska omgående verkar det som.

• Just A Girl

tror hon ärvde 800 000 dollar, visst det är ju mycket, men inte med tanke på att att han hade miljarder.
    Men jag har fattade det som de har inte köpt B&B utan de hyr det. Det ligger visst fortfarande ut på försäljning för 2,4 miljoner dollar.

Svar på tråden Tori & Dean