• Ann Sofie84

    Vår lilla ängel.

    Känner mej ledsen och tom. min mage har blivit platt igen och vår lilla bebis är borta. Natten till torsdagen började jag blöda och blödde väldigt kraftigt och hade otroligt ont.

    Åkte int till mödrarådgivningen på morgonen och de bekräftade det som vi redan visste. Vi hade fått missfall i vecka 11+4.

    Nu känns besvikelsens stor. man känner sig misslyckad och det känns som om man snubblat på mållinjen. Nästa vecka skulle vi på tidigt ultraljud och spänningen var obeskrivlig.

    Men nu blev det inte som vi hade tänkt. Det var vår allra första graviditet så därför känns väl förlusten så stor.

    Vi skall nog försöka så snart som möjligt igen. vår längtan efter barn har bara blivit större. Men först skall själen få läka klart.

  • Svar på tråden Vår lilla ängel.
  • Shirley

    kramar


    Sophie - Mamma till Liam 0202, Ebba 0307, Felicia 0410, Nova 0605 & Freya 0706
  • thessires

    Hej! Har varit i samma sits som du. Fick MA i v.10 men det upptäcktes inte förän i v.12. Första graviditeten för mig med. Man känner sig så ledsen, besviken, lurad och uppgiven. Detta var ca 2 år sedan. Nu är jag gravid igen och denna gången har allt gått bra... Jag hoppas att du får massor av stöd och kärlek från din omgivning och när du känner dig redo så får ni försöka igen. Kramis

  • hallon82

    var med om nästan detsamma som du i veckan som var jag förlorade min lille prins i v 15 han dog i v 12. det känns ofattbart tomt och det känns så fruktansvärt hemskt att man ska behöva gå igenom nåt sånt här det är inget som man önskar sin värsta fiende. jag vet hur det känns och jag vet att det tar lång tid att komma över det många kramar till dig och din man hoppas att lycka kommer till er fort så ni får en liten att rå om

  • skyddsängeln
    Tusen kramar och varma omtänksamma tankar till er, och sköt nu om varandra.
    Tillit till varandra är det som gäller för er, så tids nog så kommer en ny tid och allt faller på plats.
  • Ann Sofie84

    Tack så oerhört för alla tröstande ord.

    Helgen är snart förbi och midsommarn kom och gick. Många tårar rullade ner för min kind, men samtidigt inser vi att det antagligen var något fel på fostret och att det var därför som det kom ut. Så vi har nog konstaterat att det ar bättre att det kom ut nu än senare i graviditeten.

    Jag känner med alla er som fått missfall, det gör ont.

    Men vi har besämt oss för att inte gräva ner oss i detta, livet har sin gång. Och vi kommer igen. Så småningom har vi nog också en liten att rå om.

    Kramar till er alla.

  • lamagirl

    Sänder massa kramizar
    Stolt Mamma
    Till Ängel Michaela
    Och 3 Jordbarn.

  • små fötter

    Tänker på er och beklagar så.. Det är så svårt.. Stora kramar

  • LedsenPappa

    hallå
    ja beklagar verkligen, det känns tungt även om det är i början på graviditeten, men ja lovar att ni kommer få en bebis i framtiden, är en pappa som ficken dotter i v33 men hon fick somna in i mammas famn 5 dagar senare

    novaevelina.dinstudio.se

    ledsen pappa

Svar på tråden Vår lilla ängel.