Inlägg från: Maria från Bahia |Visa alla inlägg
  • Maria från Bahia

Go Fika!

Pratade med polisen igår. Fick inte tag på lokala polisen, de hade hunnit stänga. De rekommenderade att anmäla alternativ att polisen för noteringar och kollar upp/utreder mm. Jag fördedrar det för jag vill inte bli personligen inblandad. Jag är ärligt talat (kanske låter larvigt) rädd för vad de kan göra emot oss/barnen. Pratade med mamma som gjort samma sak. Hon hade ungar i samma ålder som trackasserade henne när hon hade cancer och när hon röt åt dem så började de kasta upp kondomer på balokongen, snöbollar etc. Hon pratade med polisen och visst ungefär vem den ena var. Ett par veckor senare fick alla brev hem och alla utom ledaren kom och bad om ursäkt och inget mer hände. Dock var ingen anmälan gjord utan mer att de blev mer skrämda. Föräldrarna syntes dock aldrig till i det hela. Minns när jag var liten, då var man rädd för föräldrarna. Nu får man vara orolig att man blir skjuten, får huset nerbränt eller nåt om man gör något.......

• Maria från Bahia

Idag har jag varit på Me&I kick-off hela dagen. Det var superskönt att få en break från barnen en dag och "jobba" och få ny energi.
    Åååh så fin denna kollektion är. Hade inte tänkt shoppa för mkt till barnen men det blir nog mer än planerat
    Ni kan tjuvkika på onsdag på www.meandi.se om ni tycker om deras kläder. Lite fler plagg till mammorna också denna säsong.
    Det var superkul och utbildande. Vad mycket man fick lära sig om tillverkning och material. Jag har inte kunnat så mkt innan men nu känns det som om man vet lite mer
    Ska bli såååå kul att visa upp kollektionen!!!!!

• Maria från Bahia

Idag har jag varit på Me&I kick-off hela dagen. Det var superskönt att få en break från barnen en dag och "jobba" och få ny energi.
    Åååh så fin denna kollektion är. Hade inte tänkt shoppa för mkt till barnen men det blir nog mer än planerat
    Ni kan tjuvkika på onsdag på www.meandi.se om ni tycker om deras kläder. Lite fler plagg till mammorna också denna säsong.
    Det var superkul och utbildande. Vad mycket man fick lära sig om tillverkning och material. Jag har inte kunnat så mkt innan men nu känns det som om man vet lite mer
    Ska bli såååå kul att visa upp kollektionen!!!!!

• Maria från Bahia

Hedda: Den koftan var den finaste i hela kollektionen!! Håller med!
    Den är inte med i höstens kollektion, vet ej om den kommer igen, men fina svettisjackor får hålla värmen nu

• Maria från Bahia

Hedda: Jag kommer även sälja förra säsongens plagg på rea. Har du tur finns det kvar av koftan och storleken du vill ha. Jag har ej fått info på vad som finns än.......

Naomi var också glad att vara åter på dagis, men lite förvirrad.
    På kvällen när hon skulle se på Bolibompa ville hon rita: "Jag har ju varit på dagis och sedan varit ute hela dagen. Har ju inte hunnit rita JUUUUU!"

• Maria från Bahia

I morgon kommer kläderna, något försenade men vad gö
    r det? Och imorgon läggs de upp på hemsidan och då brukar det smälla till med bokningar. Spännande! Har inte sett till ungarna alls till min förvåning. Men nu börjar väl semestrarna ta slut.
    Vet dock att ett gäng (tror det är samma) har lurat grannens son att kissa på ett bildäck, klått upp honom en gång och begärt pengar från honom. Men hon är inte den som är den och säkert därför han fick stryk. Men precis som hon säger vill man ju att någon berättar om ens barn gjort något!!

Vi har rekordvärme i poolen - nästan 32grader!! Så ni kan ju gissa vad vi gjort idag

• Maria från Bahia

Jag vet att jag nu har blivit en hjärntvättat Me&I:are men gud så mkt kul det var. Naomi äääälskar kläderna. Den med volvo 740 var nog bäst - "som vår bil"

Hur som helst, det kanske inte är så att ni har lust att vara värdinnor men kanske är sugna på att titta? Jag skulle kunna ha en träff hemma hos mig för bara er så kan vi passa på att prata lite skit också? En kväll eller tex sön em?
    Vi har ju inte hunnnit ses på ett bra tag nu allihopa!!!

Finns en del reaplagg från förra säsongen men koftan är slutsåld Hedda

• Maria från Bahia

Jag vet att jag nu har blivit en hjärntvättat Me&I:are men gud så mkt kul det var. Naomi äääälskar kläderna. Den med volvo 740 var nog bäst - "som vår bil"

Hur som helst, det kanske inte är så att ni har lust att vara värdinnor men kanske är sugna på att titta? Jag skulle kunna ha en träff hemma hos mig för bara er så kan vi passa på att prata lite skit också? En kväll eller tex sön em?
    Vi har ju inte hunnnit ses på ett bra tag nu allihopa!!!

Finns en del reaplagg från förra säsongen men koftan är slutsåld Hedda

• Maria från Bahia

Hallå allihopa!

Jag bjuder in er till en "tjejkväll" och Me&I träff hemma hos mig med mig själv som värdinna Mån den 27/8 kl 19.30.
    Jag kommer också att bjuda på lite ost och kex och för den som vill ha lite vin eller något annat gott.

Sedan kan vi självklart snacka lite skit oxå!!

OSA till mig senast 24/8.

• Maria från Bahia

Hedda: Du är självklart välkommen även om du inte handlar.....vill ju att vi ska träffas, inte bara handla kläder
    Jag är absolut inte ute efter att pumpa pengar av mina vänner!!!!
    Ja, datumet var ju smart, men faktum är att jag har fullproppat med visningar så tog en dag som passade och inte var för nära för planering och så.

Ang pott prat mm vet jag inte om jag var smart eller dum när jag övertalade Naomi att börja gå på toan i stället. Skitkul tycker hon nu. Men för feg att klättra upp på pallen så jag måste ju gå med nu. Förut behövdes jag bara för att torka om hon bajsat! Nåja, hon känner sig som en "stor tjej nu" så det är väl bra!!!!!?

Svar på tråden Go Fika!