Tillbaka till Aidensfield
nämen fanns det en sån tråd också..här hakar jag på!!!!! är ju sjukskriven med 3:e barnen på g så här har man all tid i världen att titta på TTA ( tillbaka till Aidensfield)
nämen fanns det en sån tråd också..här hakar jag på!!!!! är ju sjukskriven med 3:e barnen på g så här har man all tid i världen att titta på TTA ( tillbaka till Aidensfield)
Tror ni Rob får till det med den "nya" läkaren som är i staden nu?
Hade Gina klippt håret till dagens avsnitt för igår tyckte jag att hon hade längre.....
jo jag tycker att det också har slutat illa för de flesta. men jag blir gärna Rob`s fru ( om min man godkänner det) *ler*....en liten pudding..hehehe....
hände för 2 eller 3 programm igen. Gina sa rätt ut att hon ville att dom skulle försöka igen och vips så var dom på dejt och pussades. Men först reagerade Phil med att typ bli sur och sa att dom har redan försökt så många gånger, men så ändrade han sig....
Är det någon som vet om Aidensfield tar något sommaruppehåll?
håller Rob på att få ihop det med hon distrikssköterskan? Kokar nästan över av svartsjuka *ler*
Det är ju mitt ögongodis ju *ler*
Jag missade sista avsnittet, jag vet att han hamnade i säng med sköterskan, men fortsatte dom ihop sen i sta programmet?????
åhhhh då får jag ju vänta så läääänge ju innan den kommer till sverige.....
någon som vet vad som hände i sista avsnittet när Rob åkte till sin kurs? Var han ihop med sköterskan då eller? Vet ju att dom delade säng en natt......
Är störtkär i Rob = alias Jonathan Kerrigan