-
-
Blev fel...
Vad jag skulle säga var att min systerdotter har DS... Gulligare unge finns inte. Och henne skulle jag naturligtvis gärna vara mamma till. Men det är ju väldigt mycket extra oro med DS barn då många har hjärt och lung-problem.
Jag har funderat på att adoptera oönskade DS-barn... Men om jag skulle föda ett "nytt barn" till världen så skulle jag valt ett utan DS.
Jag har kollat lite i tråden men inte läst allt. Har TS angett varför tråden startades? -
Asra... Jo, jag är rädd fôr att det var mitt uttalande om adoption i den tråden som gjorde att denna startades... Därför undrade jag vad TS syfte var.
-
Blev lite fundersam jag med....
Kollade tillbaka i tråden. Kan det vara 138 & 140 som bebbe blev arg över? -
139 & 140 menar jag..
-
Nu har jag inte sett de trådarna om DS som Cullinan pratar om... Men kan det inte vara så att "de som vill ha DS-barn" egentligen bara menar att de inte skulle ta bort det? Att de har, precis som jag, träffat så många barn med DS, autism, och olika handikapp att man känner sig säker på att kunna klara av en sådan situation? Att de barnen är så underbara på sitt sätt? Eller?
Det kan ju tex inte finnas trådar som säger : Såhär gör du för att få ett DS-barn..