Farth Vader skrev 2007-06-28 10:16:08 följande:
Här kommer en fråga som är helt OT. Varför har så många föräldrar till DS barn skyddade konton här på FL? Jag vill ju så gärna kika på sötisarna .Hoppas fan att det inte är för att ni fått onödiga kommentarer av besökare. Då har då världen gått utför!
Jag har låst min sida pga Flashback, där de stjäl bilder från trådar/pres här på FL och lägger sedan i sina egna trådar och garvar.. Utan att de ansvariga på FB ens reagerar.
Dessutom har det förekommit här på FL att folk gått in i andras GB och skrivit om hur
fula barn med DS är! Dem
unnar jag helt enkelt inte att få glädjen att se min son.
Vill någon in hos mig så släpper jag in dem efter att jag vet vilka de är, går ju fortfarande att inboxa fast sidan är låst.

Lady Sylvana skrev 2007-06-28 11:03:55 följande:
Jag anser inte att det är fel att göra abort om man kommer på att det barn man väntar har ds, jag skulle göra det. Det handlar inte om era barn, eller om era liv. Det handlar om mitt liv, och om att jag vill inte ha ett barn med ds. Om jag vet att det är något som inte stämmer med barnet, så tar jag bort det, då jag vill ge det de bästa förutsättningarna.
Vem har ifrågasatt ditt val? Det är
ditt val, ingen annans. Det jag ifrågasätter är alla fördomar och falsk info som sprids om personer med DS. Sådant skrämmer bara folk som söker relevant info om DS, vilket 30 år gammal forskning inte alltid är..