skor på bebisar 0-4 månader?
Vad tycker ni om att ha små söta adidasskor på lilla bebisen som inte har någon som helst användning för dom?
Jag har själv köpt ett par idag till tjejen på 2 månader....
Vad tycker ni om att ha små söta adidasskor på lilla bebisen som inte har någon som helst användning för dom?
Jag har själv köpt ett par idag till tjejen på 2 månader....
solida: Men jag menar inte "hårda" som våra skor är. Jag menar att de bör vara så mjuka (hela vägen, även sulan) att det nästan är som strumpor/mockasiner. Stickade mockasiner är ju helt ok, för de har ju bara en lite styvare sula under foten, inte på sidan.
Min son hade 23 vid 1,5 år. Så det är ju olika
lite töntigt
det e ju inte ens bra för fötterna , varför ha skor när man inte går?
Linny> Men de adidas-skorna min son fick ÄR mjuka hela vägen runt, sulan är super mjuk men har "halk-material" som greppar bra om man står i folks knän...
Skulle nog kalla dem mockasiner mer, de är ju bara formade som skor...
guldplutt> Min son har skor i 19/20 nu, han är 6 månader...
solida: Ah
Och det är stl 17...
Hej Kev, vinkar glatt
Har faktiskt ett par mjuka skor
Men används bara när hon ska vara ute (var ute en kväll med henne o grillade o hennes fötter vart jättekalla, samt att hon älskar att dra sig upp till stående o då e de bra när man e utomhus:- )
Men det e inga långa stunder inte så jag tror inte att det är ngn fara för hennes "fot/tårs utveckling)
Har sett skor med gummisula bland annat på H&M o det gillar jag inte, blir ju jätteklumpigt på en liten o inte alls nödvändigt.
Jag bryr mig inte om hur andra gör, själv vill jag däremot inte ha sånt på min bebis fötter.
Det är för mig inte bara onödigt, utan jag tror det är obekvämt för bebisen.