• mysrester

Omanligt att vara född i Juli

Nu är vi inne i Julimånad, oftast den mest behagliga tiden på året!

Folk som har födelsedag firar med jordgubbstårta och annat smaskigt. Men - vilka är det som firar födelsedag i juli då? Jo, främst kvinnor. Det är nämligen omanligt att vara född i juli. Hade jag varit man och haft födelsedag då så hade jag hållit det hemligt.

Alla killar jag känner som är födda i juli (eller andra sommarmånader) är småfula och fjolliga. Riktiga män är födda på höst, vinter och vår. Så det så.

En gång låg jag med en man som var född i juli (det visade sig först efteråt, annars hade han aldrig haft den turen) och det var kasst. Medan februari och november grabbar är bäst i sängen.

Har någon någonsin sett en snygg sexig man vars födelsedag är i juli? Inte jag.

• Svar på tråden Omanligt att vara född i Juli
  • Jiie

haha mitt ex var 2 meter lång, grymt vältränad o såg aningen bra ut
    Född 10 juli
    Inget fjolligt över honom, tro mig

Nygift och bullen är i v 18
  • mysrester

Men han kanske hade blivit kidnappad som bebis och hans kidnappföräldrar hittade på ett nytt födelsedatum åt honom. Han var säkert en februarihunk påriktigt.

• Emma w S

Min man är född i juli
    och han är inte så fjollig

• Avstängd

Vet inte, jag har aldrig knullat någon som är född i Juli, vad jag vet iaf.

Tror inte ens jag känner någon kille som är född då.

Don´t drink and drive, when you can smoke and fly!
  • mysrester

Min vän Jonas är född i Juli. Trevlig kille och så, snygga magrutor och snygg frisyr. Men han är kvinnligare än jag för fan.

• Avstängd
    mysrester skrev 2007-07-02 21:17:33 följande:
    Min vän Jonas är född i Juli. Trevlig kille och så, snygga magrutor och snygg frisyr. Men han är kvinnligare än jag för fan.
    Jonas?

*Tänker genast på nångon annan....gästbok.* Men han är ju snygg, eller?

Don´t drink and drive, when you can smoke and fly!
  • No way

Sonen fyller år på onsdag. Vill inte ha en omanlig son *gråter*

• mysrester

Biker, fan, kan du inte gå in i nån myndighets arkiv och ändra hans födelsemånad till mars eller nåt? Och sedan uppfostra honom i tron om att han är 4 månader äldre, då blir han inte fjollig om hans födelsedagar firas på vårvintern istället för juli.

• No way
    mysrester skrev 2007-07-02 21:22:14 följande:
    Biker, fan, kan du inte gå in i nån myndighets arkiv och ändra hans födelsemånad till mars eller nåt? Och sedan uppfostra honom i tron om att han är 4 månader äldre, då blir han inte fjollig om hans födelsedagar firas på vårvintern istället för juli.
    Det är fan bud på det.. att ha en fjollig son går inte för sig. Kommer bli mobbad av de andra mammorna på öppna förskolan.

Guttans, då slipper jag baka den där tårtan
  • mysrester

Ja. Ge honom en Batmantårta i mars istället.

Svar på tråden Omanligt att vara född i Juli