• Fru Sundqv­ist
    Äldre 10 Jul 09:06
    846 visningar
    1 svar
    1
    846

    Någon som bantar med MåBra?

    Vill pröva något annat sätt än Viktväktarna för att gå ned i vikt och har därför gått med i MåBra´s Lättviktarna. Det bygger ungefär på samma som Viktväktarna men har ett litet annat upplägg. Inte så insatt ännu.

    Någon mer som försöker komma i form med MåBra, ska vi i så fall följas åt?

  • Svar på tråden Någon som bantar med MåBra?
  • Äldre 10 May 16:47
    #1

    Jag tror inte på viktväktarna, Måbra lättviktarna. Jag har fått intrycket om att i vissa fall kostar sådant pengar (vissa viktgrupper), sedan är det DIN inställning och din motivation som gör att du går ner i vikt. Ändra din kost själv, rör på dig och försök att skippa den "dåliga" maten.

    Jag håller på med exakt samma sak, jag vill gå ner i vikt, men vägrar använda mig av en matdiet, jag kan undvika olika saker, men aldrig att jag plågar mig genom att bara käka de GI innebär eller t.ex. LCHF.

    bli motiverad genom att läsa bloggar, tidningar, olika bra träningsformer osv

    Vill du börja på nybörjarnivå inom träning och kost så kan du hoppa in och läsa i min nystartade blogg, som går ut på att hjälpa mig själv att hålla koll på min träning, även för andra att bli motiverad!

    www.elinwallgren.wordpress.com

Svar på tråden Någon som bantar med MåBra?