• Gravid2010

    Nya höst H&M katalogen!

    Vad tycker ni? Efter en första titt så måste jag säga att jag vart en aningen besviken? Fanns nästan inget jag fastnade för sådär på direkten.. Och alla dessa A-formade tunikor? Man ser ju ut som ett hus i dem!

  • Svar på tråden Nya höst H&M katalogen!
  • Gravid2010
    JLS skrev 2007-07-29 15:44:52 följande:
    Hihi själv har jag inget emot att se gravid ut, så jag kommer shoppa tunikor för hela slanten till hösten
    Näe det har väl egentligen inte jag heller.. men man vill ju att magen ska synas.. inte bara att man ska se stor ut.

    Fast just nu är jag rätt less på att vara gravid.. Längtar tills efter BF för att se hur magen ser ut då! (Då kanske jag måste ha tunikor för att dölja det som är kvar!)
  • JLS

    Hihi men då har du i varje fall många tunikor att välja på

    Vet inte om det framstod som det men jag är alltså inte gravid, men jag önskar jag vore och hade mage

  • Banana82

    så det fortsätter med tunika och legginsmode till hösten. suck, ska alla fotsätta gå runt och se gravida ut med långkalsonger bland folk, så anser jag det ser ut. Vart finns alla snygga figursydda plagg, och bootcutbyxor???


    Inside me, there's a thin woman trying to get out... But I can usuaully shut the bitch up with chocolate!
  • JLS

    Bootcut är på väg tillbaka igen stenhårt kan jag meddela fröken ovanför

  • synthetic

    Haha sitter och beställer höstkläder åt dottern nu ur deras outlet på nätet

    Hittar själv inge roligt och snyggt nytt


    ♥ Dotter 051231 - Bebis 071121 ♥
  • Banana82
    JLS skrev 2007-07-30 08:09:22 följande:
    Bootcut är på väg tillbaka igen stenhårt kan jag meddela fröken ovanför
    wiiie, tack gode gud, har inte gått att hitta vettiga byxor sen de vedervärdiga stuprören blev inne
    Inside me, there's a thin woman trying to get out... But I can usuaully shut the bitch up with chocolate!
  • Gravid2010
    Banana82 skrev 2007-07-30 08:32:32 följande:
    wiiie, tack gode gud, har inte gått att hitta vettiga byxor sen de vedervärdiga stuprören blev inne
    Samma sak med stuprör som med tunikor.. Man måste vara riktigt j*kla smal för att passa i dem.. (tycker jag.) Bootcut däremot får en att se lång och smal ut.. *gillar*
  • Suneboll

    Jag tycker att man ser smalare ut i tunikorna...hehehe man kan ju liksom dölja magen eftersom de är skrna så högt.
    Däremot har jag alltid jeans el andra byxor under...hatar leggings och för att inte tala om dessa supertaighta stprörsjeans...de är inte ens snygga på smalisar, ser inte klokt ut.

  • mrskensington

    Attans, rabattkoden skulle jag ha vetat om tidigare, jag har ju redan beställt...

  • Gravid2010
    mrskensington skrev 2007-07-30 09:08:39 följande:
    Attans, rabattkoden skulle jag ha vetat om tidigare, jag har ju redan beställt...
    Kolla om beställningen gått igenom.. annars kan du avbeställa och göra om! (det har jag gjort förr!)
Svar på tråden Nya höst H&M katalogen!