Inlägg från: carita1974 |Visa alla inlägg
  • carita1974

Svullen mage redan i v 4?!

Hej!Min mage har oxå svullnat otroligt fort.Är i v 5
    Men det sägs att efter varje barn syns det fortare.Jag har 2 knattar sen innan och tycker magen är väldigt svullen gentemot dom 2 andra gångerna..Men vad vet jag..

Hebbebebbe skrev 2007-07-29 10:55:24 följande:
    Det är gaser och tarmarna som svullnar.Men visst känns det konstigt på kvällarna när amgen är som en basketboll o man vet att embryot är inte mer än 2 mm stort.Blir nog svprt att dölja denna grav lika länge som den första, men dom säger att magen lugnar sig framåt vecka 8-9. Få väl hoppas det.Modet är dock PERFEKT för en svullen "mens"mage
  • carita1974

Hej alla här inne!
    Tvättat upp alla mina mamma byxor redan.Börjar får svårt att knäppa mina gamla...men vill inte använda dom än..är juh i bara v 5 juh...funderar på att sätta gummiband mellan knappen o hålet...sen har man juh en massa lååånga tunikor etc etc....
    Kram

• carita1974

Hmm..vet inte hur jag ska göra med kläder..hade på mej ett par stretch jeans igåår...dom gick nätt o jämt att knäppa.
    När jag kom hem till väninnan igår så hade jag såå ont i magen så jag var tvungen att knäppa upp byxorna..
    Kan juh inte gå i mjukis byxor hela tiden heller....*funderar*

• carita1974

Hmm..ok..då kanske min mage oxå "lägger sig" ???Är juh bara i v 5..går in i v 6 på tis.
    Kram

Dahleen skrev 2007-08-12 11:35:37 följande:
    hade jätte svullen mage i vecka 5-8, men nu denna vecka (vecka 9) har magen lagt sig rejält. nästan som innan.:)
Svar på tråden Svullen mage redan i v 4?!