• Anonym (drömmaren)

    Shit vilken dröm

    Måste få dela med mig av min dröm jag hade i natt Vill tillägga att jag e lyckligt gift och har ett mkt bra sexliv med min man! Så själv förvånad av denna lite ovanliga dröm

    Drömde att:
    Mina grannar hade en kille som jobbade där under sommaren med trädgården, gräsklippning m.m. Han kan ha varit i typ 17-års-åldern, en smal men ändå en aning muskulös blond kille, väldigt snygg och sexig (Jag e själv en kvinna på 27 år).
    Han knackade på här en dag och ville låna vår stege (fast vi inte ens har egen stege, det e vi som brukar låna grannens). Visst fick han låna den... men rätt som det var så var jag i säng med denna kille och vi hade skönt sex!!

    Hmm... haha!!

    Dela gärna med er av era sexdrömmar, jag hade inte nån större lust att dela med mig av denna dröm till min man!

  • Svar på tråden Shit vilken dröm
  • Anonym

    Ha ha låter hett ju.. Förstår vad du menar med lyckligt förhållande. Jag har också drömt om att ha hett o vilt sex med andra.

  • Anonym (gaby)

    Låter lite som Desperate Housewives, du kanske blivit inspirerad av det?! låter iaf som en trevlig dröm!

Svar på tråden Shit vilken dröm