• Mama72

Huggies blöjor...

Såg att de skulle börja sälja Huggies blöjor i "min" affär. Någon som har erfarenhet om dom och vill berätta lite? Är som bra? Prisvärda? Hur är dom i jämförelse med andra blöjor, då främst Libero och Pampers?

Berätta gärna om dina erfarenheter...

• Svar på tråden Huggies blöjor...
  • jennysan80

Jag tycker dem är kanon, har aldrig haft några problem med dem!

• funbun

tycker att dom är skit, köpte ett paket hos min mamma men dom läckte massa ggr, har aldrig hänt med några andra blöjor!

• Mama72

Tack för svaren! Då skall jag köpa ett paket och prova...

• Veladis
    funbun skrev 2007-07-28 23:14:24 följande:
    tycker att dom är skit, köpte ett paket hos min mamma men dom läckte massa ggr, har aldrig hänt med några andra blöjor!
    De har aldrig läckt hos oss.
    Jag tycker att de är rätt lika Pampers i passform, fast luktar godare. Pampers luktar mer kemiskt. Något smidigare passform än Liberos Discoveryblöja, passar i allafall vår son bättre.
  • Kakan83

Jag tycker dom är skitdåliga. (HIHI) När det kommer kiss i blöjan så smular den sig. Plus att det är nån hård grej på baksidan på blöjan som jag inte kan begripa vad den gör det.
    Nej, det var för mig att slösa pengar när jag köpte det paketet.

• Sing Star

Vi är jättenöjda med Huggies blöjor. Sitter jättebra och läcker inte och smular sig inte.

ღ ♥ ღ JOHANNA i mitt hjärta ღ ♥ ღ
  • Mamma och Mor

Huggies passade inte alls min dotter!
    Blöjan luktade starkt av urin fastän det knappt kommit något kiss i den.
    Dessutom läckte de ofta fastän storleken på blöjan skulle stämma med dotterns vikt.
    Här i trakterna är Huggies faktiskt dyrare än såväl Libero som Pampers.
    Jämfört med Libero och Pampers så var Huggies inget att ha.

~Min fina tjej - Miriam 061213~
  • Mama72

Olika åsikter alltså... men jag köper nog ett provpaket och bildar mig en egen uppfattning...

• Kakan83
    Mama72 skrev 2007-07-28 23:17:47 följande:
    Olika åsikter alltså... men jag köper nog ett provpaket och bildar mig en egen uppfattning...
    Det är det bästa man kan göra
Svar på tråden Huggies blöjor...