• Anonym

    Jag hade sex med min kompis pappa

    Min kompis är 6 år yngre än mig, men vi har alltid varit bra vänner. Min kompis och hennes pappa bor bredvid mig, så vi har nära till varandra =) Min kompis skulle flytta utomlands i ett år Jag och hennes pappa har träffats lite och en gång frågade han om jag ville komma in och kolla en film med honom. Båda var ensamma ju. Javisst sa ja. Jag gick in där. Vi hade det riktgt trevligt. Så trevligt att det gick så långt att vi hamnade i säng. Jag är 26 år. Hennes pappa är 38 år. Det fick inte hända. Min kompis mamma gick bort i cancer för ca 3 år sedan.
    Min kompis har bott utomlands nu i ett år. Hon kommer hem på om två veckor. Jag och hennes pappa älskar varandra, och vi ska få barn i januari månad. Jag hoppas att min kompis blir glad över detta. Trots jag älskar hennes pappa så kommer jag vara hennes vän för alltd, och dessutom ska hon få ett halv syskon. Trots all lycka känns det väldigt fel, kanske jag är nervös att berätta det för henne när hon kommer hem, vi får se.

  • Svar på tråden Jag hade sex med min kompis pappa
  • gintonic77

    Grattis till den kommande bebisen och till kärlekslivet=) Hoppas att din kompis kan acceptera fakta. Kanske blir det svårt till en början men så småningom inser hon nog att din och pappans lycka borde gå först. Lycka till!

  • Janna84

    Oj då... Känner inte din kompis till ert förhållande? Misstänker att hon kommer bli lite upprörd med all rätt... Hur länge har ni varit vänner?


    Gravid i vecka 39
  • glitterkorn

    Stort grattis det erat lyckliga förhållande o graviditeten!

    Men din vän kommer nog blir rätt upprörd.. !!! :S Sen får man väl se hur det går. Kan ju va så att hon känner sig sviken .. faktiskt att du har "tagit" hennes pappa eller attdu har valt honom framför henne .. hon kommer nog me all säkerhet me lite arg!

  • faster fia

    grattis din kommpis kommer säkert att aceptera de senare men först bli arg och upprörd. hur gammal är din kommipis?

  • Kaxmaja

    Oj knivig sits. Grattis till graviditeten. De kan nog ta ett bra tag innan din kompis accepterar situationen.


    ♥♥♥♥Lyckliga oss♥♥♥♥
  • Anonym

    grattis men om jag vore din kompis skulle jag aldrig förlåtit.

  • Anonym

    Tack. Jag och hon är jättebra vänner. Och hon har själv sagt att hennes pappa behöver någon för han kände sig så ensam. Jag vet att hon inte menade mig. Men nu är det som det är, och troligen kommer hon få en chock, men när allt har lagt sig, kommer hon bli glad för sin pappa. Eller det är väl vad jag hoppas på. Hon förväntade sig väl aldrig att jag skulle falla för hennes pappa. Men jag hade fått ett mejl av henne i går, där det stod att hon hade hittat en kille som hon var förälskad i, och dem var nyförlovade, och om jag mötte hennes pappa fick jag inget säga. Hon kanske får en chock men hennes pappa kanske också får en chock. Men jag hoppas att blri bra i slutändan.

    Drömma går ju, eller hur??

  • Jewell

    Oj vilket drama..Hoppas det löser sig till det bästa och alla är glada för varandra!

    Hemligheter är inte bra!

    Lycka till! Och grattis till er baby!

Svar på tråden Jag hade sex med min kompis pappa