• Silverkatten06

Rolig utflykt för 1-åring i Sthlm?

Känner för att göra en rolig familjeutflykt i helgen med vår 1-åring, men fantasin sviktar.. Vad kan man hitta på? Nån som har några roliga förslag i Sthlms-området?

• Svar på tråden Rolig utflykt för 1-åring i Sthlm?
  • jenni82

vill också gärna veta!

drabbad av Engla - kärlek! // here by my side a new color to paint the world
  • slas

Pride-tåget nästa helg. Mycket färg, musik och glada människor!

• Silverkatten06

Pride-paraden är ju en kul idé. Är det nu på lördag (4/8) eller nästa (11/8)?

• Silverkatten06

puffar lite för fler förslag...

• Mori

Mata fåglarna, dotten ääälskar det. Flyga drake (en sån där liten alltså) brukar vara skoj att se på. Picnic slår ju det mesta, gärna nära djur.

• Miamaria77

Om det regnar kan ni gå till Kulturhuset, plan 4, rum för barn. Nytorget på söder är en bra lekplats annars, och bra fik.

• Silverkatten06

Miamaria77 - Är rum för barn öppet även på helger?

Thess80 - Aspuddens parklek ska absolut kollas upp, låter ju jättetrevligt. Det finns nåt liknande i bandhagen "Bandängens parklek" som är jättebra.

Fler som har bra tips på familjeutflykt som även en 1-åring uppskattar?

• slas

Åk inte till Nytorget! - det är redan smokfullt som det är och vi som bor där vill helst inte känna oss som ett utflyktsmål jämförbart med att titta på tigrarna på kolmården.

• Silverkatten06

Slas - Du behöver inte oroa dig, det händer visserligen att jag fikar på nytorget, men det är inte ett utflyktsmål i mina ögon. Lekparker har vi hemmavid också, jag är ute efter lite mer "action"

Svar på tråden Rolig utflykt för 1-åring i Sthlm?