-
Va kul! Jag älskar kalas!!!Tåfslan å Vifslans mamma skrev 2007-09-27 10:31:44 följande:Grattis Stinky!Du fyller år på samma dag som min 5-åring...så vi har kalas här oxå!
Eller kaffe/matbjudningar överlag!
-
Naana!
Vi har no en extra frys i förrådi å tär har vi bara batteri så lågt vridi et i e liiti på värma!
Frysboxn ger å ganska mytzi värma men typ en 10-15 grader sko ja tro et i är tär!
Tack fö all grattisa som e komi saan ja va in sist! Nu e vi doppa så i nästan star ut ur örona!
Nå vi ska ti Ruka i helge så he var väl ti fara ut å gaa en sväng! Mamm & papp lova sköit Nea så vi får fara å gaa men vi fundera me syrran et vi kan ju ga ti närmast restaurang å föstås!
-
JA e fundera he sama fö ite förbehandlings spray funkkar ju perfekt vi oss så om medli ti lägg i maskin sko funkk lika bra sku i ju vara ännu enklari!mariem skrev 2007-09-30 18:04:07 följande:ni som använder vanish, funkar e faktiskt att bara lägg en skopo me i maskin o så far all fläcka bort? int na förbehandling direkt på fläcka? mitt "rikti" fläckborttagningsmedel (i sprayform) ha teji slut så nu måsta ja köp na nyytt, e liti skeptisk... all Noels klädre e ju meir eldä minder full me all sorts fläcka.
Har du alltså använd Vanish sprayen? -
Voi äsch,vi som ska ti syrrans viko bakett!Tåfslan å Vifslans mamma skrev 2007-10-02 08:59:21 följande:Många som frågat i min GB när den stora ARCUSLOPPIS går av stapeln här i Luleå!Idag var annonsen på tidningen: 10 NOVEMBER smäller det!Välkomna!
He va ti ha otur!
Du sko int kuna fix så di sko skutt upp i en viko?!?
-
Hööni har ni minnsta ti ita na kanelbullo nutå, tå i är Kanelbullens dag!
Ja håxa just et vi e viri ilaag i 5 år idaa gubben å jag så vi fira me vassin kanelbullo ur frysn!
Vansinnit romantiskt!
-
Å ja e int städa naa!
Å int tror ja i var åv na meir idaa helder... Å knappast imåro fö tå ska vi ti Vasa, men kanssi nästa viko!
Ha e skön in helg allihop!
-
Styrkekramar till Issa och familljen från oss oxå!
-
Hööni na heilt ana!
Ni som har Elisas anslutning! Veit naan vaför ti fakturerar fö så läng bakåt i tiin!
Idaa fik ja tilifonräknindje å tyckt he va liiti dyrt så ja byrja rikti läsa noggrannt! Tå konstatera ja et he va från 12.6.2007-11.7.2007 som di fakturera nu! Vafö djär di så?
Ja va ti syrrans i sverige i typ juni så he va he som va dyrt!
He e väl så man ska händ glöm bort vart man e viri så int a ska kuna kina na me döm!
Ja e no hadd fö me et di fakturerar direkt förr men kanssi ja har feil!
-
Tack fö svare allihop!
Ja byrja rikti koll på gambe räkninga å he e int viri naasorts ordning på heila soman et va i verkka, precis som naballtbara skriva!
All räkninga e fö olika lang tid så he finns ju int en chans ti hald reda på om man betalar rätt elde int!
Ja får väl ta å ring tii!
-
Mamma åt Issa!!!
Klart ni klarar i! Vi e ju så mang som halder all tyyma som bara gaar för er!!!
*Styrkekramar i massor*