Österbottniska tråden 10
Jeremias mamma va skönt om lill killen mår bettär
Jeremias mamma va skönt om lill killen mår bettär
beibikär no ir he rolit tå naan tänker på me naangang å
netti fa in på malmskas hejmsido tä sto i vem som har jour å så
www.mhso.fi/index.php3&cmd=view&category=38&lang=1
som tide star i ...
Millami: He var en kar ti me som sa tå jag fundera på ammasi just ska ja väck a...men ha sover ju så bra ... men ti sa ju att man sku göra he men tå sa a : Sku ty vila va väckt mitt i natte å måst ita köttsoppo??? He var gnask bra sagt
Så sover di så lät sova men he beror ju just på gulheten å men om int e var så faalit så såta a sova..
Har du prova om int a vaknar ti klä åv a liti så a får liti kaalt så tå brukar di vila ita å
atten jo he ska no finnas men kommer int ihåg a ny
beibikär ja sku vila veta va du har drömd om...nyfiken ... JAAAA
beibikär ny har jag missa naa om na barnklädes party... he har jag missa alldeles men ty har väl i igen
Grattis Lilla my
Vi ska slip upp golvi jär i helgen så jag håller på att bära ut ALLT å he ir int så kul men men .... he ir ju gjort tå
Gomorron! Ja ni funderar om Kållbyboa
Tänk tå hu bra i var tå bååda ir från samma by
Sova på natte?? I natt fick Benjamin na formsvacko... ha vaknast vi en 3 tiin å sa att a sku skåda på Lattjo Bajban.. tror int he.. Å så var a hungro å så tösto å sov int naa. Men giss vem som sover som en bjön i idi ny tå???
Ti ir fö herrli hit bååna
www.aftonbladet.se/nyheter/article776000.ab
Tänk va di kan lur folk
Gomorron
Ny har vi golv sliipasi fädi oj oj va ti städas, men oj va he ir fin men ja vejt int hu vi ska kunna nöjt å ga på i na ny
Suck stön ja hoppas he ir läng till nästa gang me sliipasi
Skratt och tårar: Voi skit va frissamt tokidee.. Jag ska å ha loppis bord från sönda å säli massa baby tillbehör
Jeremias mamma va kuul tå e gar framåt å lill killen er växer