• Lial 78

    Nu är allt borta kvar finns bara sorgen

    Efter att ha gått med lille bebis i magen i 19 veckor och veta att det varit dött i 5 dygn,nu är allt borta efter 7timmars värkarbete och skrapning och blodtransfusion och gudvet allt,hur ihela fridens namn ska jag ta mig vidare?Allt är bara mörker,jag har inte ens hoppet kvar längre,vad göra?
    Det var en pojke den här gången också,precis som sist det hände,vi hade honom hos oss en stund och det kändes faktiskt bra,jag trodde det skulle vara otäckt men det var bara fint,men som sagt det gör så fruktansvärt ont i både kropp och själ,tänk om jag inte ens får en förklaring.Hur tar man sig vidare?

    kramizar!

  • Svar på tråden Nu är allt borta kvar finns bara sorgen
  • RebeccaR

    Det är så hemskt!

    Ja hur tar man sig vidare? Tror att man helt "enkelt" bara gör det. Vad har man för val? Det var ju ingen som frågade om man hade lusta att genomleva det hemska, det "bara händer".

    Många varma kramar!


    Rebecca med ängeln Aaron www.famronnquist.se
  • respire

    *stor varm kram*
    Sitter här och gråter.. känner med er :,(
    Jag vet inte hur man går vidare.. man får bara ta en timme i taget sedan en dag i taget och vidare..

  • Petra80

    jag har varit med om samma sak som du nyligen, fast jag har bara haft ett missfall när jag var i vecka 20. Det känns verkligen hopplöst men man kommer över det. Det tar tid men det kommer att kännas lättare. Jag vet precis hur du känner. Vår bebis var också en pojke. Mångar styrke kramar till dig och jag hoppas att du kommer att må bättre snart.

Svar på tråden Nu är allt borta kvar finns bara sorgen