Var köpte du din soffa? (Göteborg)
Jag har varit på alla stora: IKEA, Mio, EM och Bratells. Och jag hittar inte soffan jag vill ha! Var köpte du din soffa? Vilka är fina möbelaffärer i Göteborgsområdet?
Jag har varit på alla stora: IKEA, Mio, EM och Bratells. Och jag hittar inte soffan jag vill ha! Var köpte du din soffa? Vilka är fina möbelaffärer i Göteborgsområdet?
Min superfina soffa har jag köpt på Unika möbler,ligger i Mölndal..
Svenska Hem, dvs Lusthust, Mölndal och Stora möbelhuset i Kungälv. Var där och hitta efter soffa... hittade en för ca 20 000 som vi fastnade för men vi vet inte hur vi ska möblera vårt vardagsrum ännu så vi är inte säkra på om den soffan skulle passa eller ej.
www.familjeliv.se/Forum-5-93/m23871412.html
en asroliga gbg-tråd
Köpte våran soffa på bratells och vi är asnöjda. Är besviken på ikeas sortiment och mio är bara dyra och tråkiga. Älskar design och möbler!
Köpte vår på EM,men inte så speciellt nöjda då den ljusnat en del samt "nöts" en del.
Idag skulle jag utan tvekan köpa från www.skinngruppen.se/listaProdukter.asp&sorteraEfter=namn
och lägga sig runt 25-30 tkr (vår kostade 15tkr) för en 3 + 2.
Köpte våran på Finnish soffa i Mölndal. Känns lite B, men är jättenöjda och fick precis soffan vi ville ha till ett bra pris!
Jag hade först tänkt mig köpa en skinsoffa, speciellt eftersom vi nu har en 1,5 åring. Men en skinsoffa känns så kallt jämfört med en vanlig soffa som känns varmare och mysigare...
Bolagret köpte vi vår Furninovasoffa ifrån. www.bolagret.se
Nackdelen med tygsoffa är att får man väl en rödvins fläck så är det inte så lätt att få bort.
Finns ju så jättemånga olika typer av skinn.
Ge det en chans och åk till tex Skinngruppen så kan de säkert visa dig skinnsoffor som känns mysiga.:O)
Lycka till