• dinana

Modifast!?!?

Hejsan, har inte kört med modifast innan, vart får man tag på det? Har kört på Nutrilette pulverdryck sedan i april. Har totalt gått ner 18,9 kilo nu. 1,6 kilo kvar till målvikten.

Men nu börjar det verkligen ta emot. Tränar samtidigt och har insett att om jag tränar mindre så går jag mer, så funderar på att strunta i tränandet ett tag fram över.

Men det var inte jag tänkte fråga om. Utan hur modifast fungerar, är det som Nutrilette?

mamma till en liten molly ♥♥♥ 061216
  • dinana

Okej, men tack för tipset. Tror ändå jag kör på nutrilette. Har testat med Naturdiet och tycker inte alls det är lika gott med deras choklad pulver drinkart som med Nutrilettes variant till exempel.

Men jag är lite osäker på om jag verkligen skall träna samtidigt för jag går inte ner i vikt då... Så jag får nog ta en sak i taget. Gå ner i vikt först och sedan börja träna för fullt.. för annars blir det ju bara att man tar av muskelmassan so man tränar upp.

Misery skrev 2007-09-22 09:00:02 följande:
    hej dinana...modifast kan du köpa på apoteket eller billigare på www.modifast.net tycker personligen att modifasten är godare än nutrilett...o grattis till din viktminskning...
  • dinana

Ah, vad skönt, vägde mig imorse och vågen visade på 56,7 kilo.. Underbart! Bara 1,3 kilo kvar ner till målvikten

• dinana

efter en helg med chips och ostbågar och lösgodis... + 5 hekto... =( men man får unna sig lite godis emellanåt.

Svar på tråden Modifast!?!?