• Anonym

hjälp, namn till tös

Vill vara anonym därför hamnar tråden här.

Känner många här och vill än så länge inte berätta om graviliteten.
    Men vi har länge funderat på namn och har det perfekta pojknamnet men inget flicknamna. Och det är frustrerande.
    Så snälla, nämn allt ni kan komma och tänka på.

DEt ska följa dessa punkter:
    *flicknamn
    *gärna 5 bokstäver
    * inte för vanligt
    *Rätt tuft/hårt. Lite rockit.
    * USA namn tycker vi om.

Fast andra förslag är också välkomna, för vem vet man kanske fastnar för nått annat.

HJÄLP

• Svar på tråden hjälp, namn till tös
  • v i r r a

Ville bara tipsa alla om att man kanske ska googla på namn man är sugen på innan man namnger sitt barn... Många av förslagen är är "klassiska" porrskådisnamn (Jenna, Nicki/Nikki etc.). Även om ni själva inte vet det, eller bryr er, så kanske andra runt er tänker i dom banorna... säkert utan att avslöja vad de tänker eftersom man inte erkänner att man vet något aaalls om porrvärlden (funderade själv på att vara anonym men vaffan.. hehe).

Nåväl. Själv gillar jag Gemma (Jemma) och Ginnie(Jinni), Ginny (Jinny) är bra namn. Fast personligen skulle jag hellre kalla ett barn för Ebba, Sally eller dylikt

• Rosana

Montana - mer än fem bokstäver iofs, men mig veterligt inget "porrnamn".

• C060908

Kendra, Holly, Dolly, Gloria, Kellie, Ashley, Aurura, Amy, Ariel, Bonnie, Blenda, Bianca, Céline, Chandra, Dora, Diana, Daphne, Elise, Everline, Destiny, Flavia, Grace, Kerrie, Kyra, Kiera, Lythia, Lilly, Lucy, Leila, Loretta, Molly, Minnie, Melia, Nancy, Noelle, Nora, Noella, Noelia, nicole, Ofelia, Perla, Rose, Roxanne, Angelina, Stella, Shelley, Tilla, Vendela, Viola,Zoe

Hoppas du gillar något av dom

• Anonym (jag)

Har en släkting i Kanada som heter Wanda-Lou. Det är ju längre än 5 bokstäver. Andra namn tillsvidare Adele/Adelia , Alana, Chloe, Kayla, Grace, Amber

• Anonym

Har inte hunnit läst i kapp, men det ska jag.
    Men tänkte komenter grisens inlägg.

Jackie är ett namn som jag kan tänka mig, men måste även höra min sambos reaktion på namnet. Det är enkelt, lite hårt på nått vis och funkar bra tillsammans med vår stil på namn. Enkelt och stilrent, inte så runt i svängarna utan lite styrka i det.

återkommer!

• Yrslan

Kayla
    Revely
    Lauren
    Kiara
    Poppy

• Anonym (Grisen)

Tack TS!

Jackie, eller Jacky är, tycker jag, skitsnygga heltuffa och ganska ovanliga namn på svenska småtjejer. Det ska ju vara ett namn som man känner igen och vet hur man uttalar, men inte så vanligt att det finns 4 med samma namn i varje klass.

Om det blir en pojke, vad har ni för namn på G då?
    Undrar för att kunna få rätta känslan på er stil och smak. Jag följer tråden med spänning!

• Anonym (snusan)

Railey tycker jag är häftigt och vet ingen som heter så

Svar på tråden hjälp, namn till tös