• Sulan Gbg

Pappaledig Gbg hösten -07

Tjena! Efter snart tre veckors pappaledighet på heltid känner jag (Uffe) och "lillan" (Ida) att vi vill hitta socialt umgänge på vår egen nivå. Så om det är någon annan pappaledig som är sugen på en fika, gå på barnens zoo eller liknande kan ni väl höra av er!

Ida är 13 månader och hennes intressen är: träna på att gå, gunga, åka bobby car och munprutta (suck!).

Pappas intressen är Ida, sport och lite annat.

• Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07
  • Sulan Gbg

Aj, aj, aj!! Det låter som om det kan göra riktigt ont...

robronja skrev 2007-10-09 17:57:03 följande:
    lite tajt denna vecka...för oss!Frugans höft har hoppat ur led, så hon e hemma, så nu har man ju 2 kvinnor att ta hand om
  • Sulan Gbg

Har varit lite mycket för oss i veckan också, dä även jag har ju två töser att ta hand om. Slit och släp...

Vi siktar på stark comeback nästa vecka!

• Papito

Låter som att det blir en mysdag för oss också imorgon, passar iofs bra för det har varit full rulle hela veckan.

Får hoppas på en "dejt" nästa vecka då.

För övrigt förstår jag er precis. Era damer är förmodligen lite överkänsliga, höften & annat är väl ingenting mot en riktig karlaförkylning.

Låt er inte luras nu sulan & robbie!

• robronja

Hoppas alla får en trevlig helg   frugan har knäckt rätt ryggen så nu e det grönt ljus Cool.

• Papito

Har intresset dött ut eller vilar ni bara? Måste ha varit kaos sist på muséet

• Sulan Gbg

Ja det verkar onekligen lite segt här...

Jag och Ida vill i alla fall ut och röra på oss lite så vi kan väl tänka oss beta av nästa museum i ordningen.

Röhsska museet fredag kl 13:00?

Sulan och Ida
    Någon mer?

• Papito

Oj!!!

Livstecken!!!

Jag tror att jag kan på fredag men 13.30 passar bättre, har tränat in gumman på att sova mellan 11-13.

• Sulan Gbg

Okej då ändrar vi.

Röhsska museet fredag kl 13:30?

Sulan och Ida
    Papito och Cornelia (kom jag ihåg rätt namn???)
    Någon mer?

• mindless

Jag och Oliver H hakar gärna på [vi är bara dåliga på att ta tag i saker].

Sulan och Ida
    Papito och Cornelia
    Mindless och Oliver H
    Någon mer?

Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07