• Sulan Gbg

Pappaledig Gbg hösten -07

Tjena! Efter snart tre veckors pappaledighet på heltid känner jag (Uffe) och "lillan" (Ida) att vi vill hitta socialt umgänge på vår egen nivå. Så om det är någon annan pappaledig som är sugen på en fika, gå på barnens zoo eller liknande kan ni väl höra av er!

Ida är 13 månader och hennes intressen är: träna på att gå, gunga, åka bobby car och munprutta (suck!).

Pappas intressen är Ida, sport och lite annat.

• Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07
  • robronja

Onsdag passar oss perfekt!! låter bra med slottskogen.  se va dom andra säger

• Robban81

Vi ska till bvc på förmiddagen, men eftermiddagen (ca 1300) passar bra för oss!

• robronja

onsdag eftermiddag blir bra, bestämmer tid senare idag eller? typ kl 12.30-13 vid björngårdsvillan.

ska iväg, ses senare

• Robban81

Skit, sorry grabs dom bytte våran tid till 14.00. Men kör ni en träff så kommer jag nästa gång, om ni inte vill ändra tiden? ;)

• Robban81

Eller så tar vi det lite tidigare så kan vi vara med en liten stund i början.

• Sulan Gbg

Okej synd! Jag skulle kunna tänka mig att flytta till en annan dag för vi har haft det lite struligt här idag... Sen har ju inte Papito sagt något ännu och det vore ju kul om vi kunde bli fyra (eller fler kanske?). Jag försöker självklart att haka på om ni bestämmer att träffas tidigare imorgon.

Vad säger ni andra?

• Papito

Jag kan imorgon men kör det ihop sig för er andra så föreslår jag måndag eller torsdag. Kanske är bättre & enklare om vi tar en dag nästa vecka så hinner alla beta av sina måsten?

• Papito

Menade måndag eller torsdag nästa vecka..men det förstod ni säkert.

Papito skrev 2007-09-04 19:48:08 följande:
    Jag kan imorgon men kör det ihop sig för er andra så föreslår jag måndag eller torsdag. Kanske är bättre & enklare om vi tar en dag nästa vecka så hinner alla beta av sina måsten?
  • Sulan Gbg
    Papito skrev 2007-09-04 19:48:08 följande:
    Låter bra. Funkar för mig, vilket som. Men bara för att säga något säger jag måndag då.

Men försöker fortfarande fixa imorgon om ni andra är sugna på det
Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07