Inlägg från: Sulan Gbg |Visa alla inlägg
  • Sulan Gbg

Pappaledig Gbg hösten -07

Då var det bokat! Hoppas vi bara på bra väder också

• Sulan Gbg
    Papito skrev 2007-09-05 22:02:52 följande:
    Kan förresten avslöja att jag är 33 år så det verkar som att jag är pensionären i gänget.
    Okej, då håller vi utkik efter han med rullatorn
  • Sulan Gbg

Japp vi kommer. Trodde vädret skulle svika först men nu verkar det ordna till sig. Lillan åker en blå/grå Carena. Ses senare.

• Sulan Gbg

Instämmer. Jag och Ida hänger gärna på igen. Fast nu får någon annan komma med idéerna om vad vi ska hitta på

Och det vore kul om vi kunde bli några till också!

• Sulan Gbg

Trevligt att ytterligare en har lyckats hitta hit! Välkommen Markus!

Jag hakar på, vad jag vet nu är inget inplanerat varken onsdag eller torsdag så bestäm något den som känner sig manad... Vad passar er andra och vilka vill haka på?

Sen om det blir museum eller Slottsskogen spelar inte så stor roll för min del.

• Sulan Gbg

Ja det är väl bara att foga sig i ledet och säga att man gillar damfotboll...ja man måste ju det eftersom man själv kommer stå där vid sidlinjen och heja när Ida spelar som hårdför städgumma på mittfältet

Kul med lite nya igen

Torsdag funkar för oss. Har blivit lite sugen på idén med museer (guldstjärna till Helinerd för det). Blir lite mer än bara att ta en fika på stan och sen är det ju bara att inse att allt som innebär att man måste vara utomhus är kört i den här stan när hösten kommer...

Torsdag:
    Papito
    Sulan
    Fler?

Nä nu när lillan har somnat får man som gräsänkling sätta sig och njuta av en Lagavulin i all sin ensamhet. Skål grabbar!

• Sulan Gbg

Lite sent men okej... Tackar!

robronja skrev 2007-09-16 10:32:43 följande:
    Förresten
    ************* GRATTIS IDA på Namnsdagen *************
  • Sulan Gbg

Låter som en intressant 7:a men man kan ju kanske ifrågasätta hur Valderrama Kunde hamna i de bakre leden, är kanske direkt inte urtypen...

robronja skrev 2007-09-16 10:30:01 följande:
    Ja nu har vi ett 7 mannalag ju!!         sulan mini aka (Mathias Svensson)     klintan mini aka (Markus Berg) om han e IFK:are                                          papito mini aka (Recoba)                                    robban mini aka (valderrama)      robronja mini aka (John terry)                                          bishop mini aka (cannavaro)                                                                                       helinerd mini aka (Buffon)
  • Sulan Gbg

Och sen om ida ska lira på topp så ska hon inte vara någon annan än Matthew Le Tissier!! Mannen som bara har gjort snygga mål!!

Håll till godo:

Då kan förövrigt Papito glömma allt vad frisparkar osv heter

• Sulan Gbg

Var inte så länge sedan vi var på Universeum så jag skulle rösta på ett museum. Fast om alla andra är sugna på Universeum lär vi väl haka på.

Torsdag:
    Papito
    Sulan
    Robronja
    Bishop
    Fler?

Har även kollat upp det där med årskort på museerna i stan. Går man in en gång på något av Göteborgs konstmuseum, Göteborgs Stadsmuseum, Sjöfartsmuseet och Röhsska museet så går man in gratis på de andra resten av året. Ganska nice tycker jag.

Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07