min dotter fyller 1 år! behöver tårt ideer!
Min "bebis" fyller 1 år på tisdag och det ska ju givetvis firas med tårta! jag vill göra en lite speciell tårta, någon som har ideer eller bilder på någon fin tårta?
Min "bebis" fyller 1 år på tisdag och det ska ju givetvis firas med tårta! jag vill göra en lite speciell tårta, någon som har ideer eller bilder på någon fin tårta?
Ylwis:
"detr är ju inte så att man sitter och dricker alkohol på småbarns fester!"
Ha! Ha! Det hade varit kul om man blev bjuden på någon sådan där "fest" någon gång och komma dyngrak.
He! He!
Sedan slapp man nog gå på sådana där "fester".
dottern fyller 7 år & sonen 1 år rätt tätt så vi slår ihop det & en kompis till mig ska göra en pirat-tårta/döskalletårta
ylwis:
"vill inte tänka tanken på vad den stackars barnet får på sin födelsedag.... falukorv med chokladmousse?"
Nej, hon är fem år och högst medveten om sin existens!
"och med tanke på ditt galleri så förstår jag inte vad du gör på FL, du skyltar direkt inte att du har barn"
Det finns mycket fula fiskar på internet. Inte faan är man så dum så att man lägger ut bilder på sitt barn. Det måste du väl ändå begripa?
"och med tanke på ditt galleri så förstår jag inte vad du gör på FL,"
Vad? Är det något fel på mina bilder?
"skulle aldrig bjuda en s ånn som dig med den attidtyden"
Tack och lov för det! Barnkalas är liite under min intellektuella nivå.
TS.... en laban tårta är lätt att göra om man vill och man kan göra den stor oxå.
oblater om man vill göra en med bild finns på www.kakburken.se
Ylwis:
"kan du bara GE DIG !!!! ingen vill ha dina svar här!"
Jag måste väl för helvete få svara på DITT inlägg adresserat till MIG, eller?
Varför skrev du ett inlägg riktat till mig om du inte ville ha svar?
Och ja, jag skiter fullkomligt i denna tråd hädanefter men jag måste få svara på inläggen till mig i alla fall.
tack alla ni som gett mig bra och roliga ideer på tårta till min dotters allra första födelsedag...
tårtorna här är festliga:
www.ultimatecake.se
Jag gjorde en tårta av rulltårta som såg ut som ett lok. Det var jätteenkelt och uppskattat.
Dessa sura, humorlösa fruntimmer.
Baka en rulltårta. Blanda grädde med hallonsylt och lägg på rulltårtan å rulla ihop. Dela bitar som du sen lägger ner. På med lite grädde och toppa med lite godisar. Superenkelt!