• Snakeheart

    Barn i April 2007? Nr 5

    Såja.. Nu har väl iaf bebisarna kommit..

    Blev dags för ny tråd igen hära.. För de som fortfarande är "trogna" och skriver iaf... Vore kul om det vore lite fler bara... Annars blir det kanske ingen uppföljare till den här.. Men tycker om den, så vore trist..

    De tidigare trådarna:
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m11682073.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m14536824.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m17657285.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m20959130.html

    Magarna:
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m18392460.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-24 20:58:55:
    Vad som gömde sig i magarna

    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m22041446.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-15 22:22:57:
    Klicka för lite välgörenhet..?
    www.familjeliv.se/Forum-5-158/m24037045.html

  • Svar på tråden Barn i April 2007? Nr 5
  • snuttis85

    hallo!!!!

    Ja idag har jagavrit duktig har äntligen lagt upp nya bilder. ingen speciell ordning men det gör väl inget!!!!!

    Ursäkta att det blev lite kort igår men kostade så mycket på den parkeringen å mitt kort funkade inte när jag drog det!!!!

  • Snakeheart
    snuttis85 skrev 2007-08-25 14:36:27 följande:
    hallo!!!!Ja idag har jagavrit duktig har äntligen lagt upp nya bilder. ingen speciell ordning men det gör väl inget!!!!!Ursäkta att det blev lite kort igår men kostade så mycket på den parkeringen å mitt kort funkade inte när jag drog det!!!!
    Aah.. men var trevligt den stunden som var.. & "Hopey" & jag umgicks länge..

    Måhända blir det en längre träff nästa gång..
  • pyretina

    ååå en ny tråd... skoj skoj...


    Make Hell more beautiful.. Get Tattooed!!
  • Snakeheart

    Jaaa.... Tänkte det var dags.. Hur är det med alla, nu lite större, aprilbebisar med föräldrar o eventuella syskon nu då??

  • pyretina

    Här är de då fin fint Skrattande..
    Har varit lite lat på att göra smakisar själv till gossen, men nu mixade jag ihop palsternacka å morot.. Han gillade potatis och palsternacka så får se vad han säger om morötterna.. *s*
    Utöver de händer väl inte så där jätte mkt egentligen...


    Make Hell more beautiful.. Get Tattooed!!
  • Katharina S

    Är det många som vill ha barnen tätt? Kag vill inte ha fler! Alva räcker för mig, visserligen så är jag ensam kanske beror mkt på det


    Mamma till finaste Alva 19/4-07
  • pyretina

    Gärna ett syskon för våran del... Vi har sagt minst 2 år emellan.. Så slipper dom gå hack i häl på skolan och så.. Å vi hinner njuta av att ha ett barn ett tag till..


    Make Hell more beautiful.. Get Tattooed!!
  • Snakeheart

    Njae... tätt o tätt.. Min son var nästan tre år då han blev storebror nu.. Å jag är också ensam, så inga fler syskon på g än på ett tag iaf

Svar på tråden Barn i April 2007? Nr 5