Inlägg från: Destined star |Visa alla inlägg
  • Destined star

Nya goa vänner sökes, adopterad från alla världens hörn.

Hej.... adopterad 1974, indien Poona
    har tre barn o bor sedan 6 år tillbaks i säffle värmland

Lizel: de va ett jättebra inlägg du skrev!!!! Skriver även i den nya tråden vi adopterade som fått barn. juh fler trådar desto bättre.

Min lilla helg blir nog mest inne på toaletten... magis... ha de gött tjejer

• Destined star

hej filips mamma. visst vore de kul m en träff irl. själv hade min kusin boende i skövde i ett par år... himla mysig stad. gtb skulle helt klart va ett bra ställe men ja e öppen för fler förslag från alla andra med. Hur går de med Filip?? fint namn om ja får säja själv..mellan killen min heter så

• Destined star

Tack Lizel!!! känns redan bättre men nu e de mina små stjärnor som är febriga o gubben ska på jobb-interjuv i morgon så jag får nog ta en vab- dag. Kan va rätt mysigt de med , se på film rita o bara va med dem. men de e juh inte som en del barn som sover mkt när de är sjuka utan mer uppe i taket...he he kan riktigt se hur jag ligger i soffan på kvällen helt utslagen

Fy va ruskigt kul de vore med en träff, vår/ sommar e juh oxå en härlig tid är rätt portabel jag med men har väl nackdelen att jag jobbar men med god framförhållning så ska jag nog kunna lösa det med... inget e omöjligt..

nä om man skulle svänga ihop lite scones kanske... ha de gött tjejer

• Destined star

Hej tjejer. Lizel. Nu är de bättre de små ligisterna... vänt upp och ned på allt bara för vi trista vuxna la golv...

va gör man inte för att fånga mamma o pappas uppmärksamhet.

Nu e de snart läggdags..sen ska vi stora äta go bit mat o mysa så det blir bara en snabb titt in... trevlig helg

• Destined star

Hi Hi... lät som din sambo hade fullt upp Lizel
    Vi har lagt golv i köket... nu e de bara lister kvar att få dit.
    Månda morgon..känns faktiskt att ja inte har jobbat mer än en dag förra veckan. först barnen sen jag... men nu ska det busas m mina dagisbarn.... ha en bra vecka vännerna

• Destined star

hellu... igen... vilken morgon...bilskrället starta inte o två till pröva o de funka inte..så prövar gubben nu på kvällen o tror ni inte han lyckas få igång den..morr de e typ som när man skruvat på ett lock t en burk o inget händer så kommer nästa o bara vrider av...

Svar på tråden Nya goa vänner sökes, adopterad från alla världens hörn.