• HjärtePrinsen Filip06

Nya goa vänner sökes, adopterad från alla världens hörn.

Vill gärna ha nya vänner som med är adopteade liksom jag,

Jag är född 1981
    Är adopterads från Indien /calcutta, våren 1983, kom till hemstaden Trollhättan.
    Nu mera bor jag i Skövde med min man och våran söta son Filip på 10½månad..

Vore kul o snacka me andra vuxna adopterade med barn och kanske träffas IRL...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥Filip♥¸.?°´¯) ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:26:33:
    www.familjeliv.se/Forum-13-248/m26106242.html

Lista över
    Vart vi kommer ifrån
    Hur gamla vi är
    När vi adopterades till Sverige.
    Vart vi bor idag.
  • Svar på tråden Nya goa vänner sökes, adopterad från alla världens hörn.
  • mammatillvictor
    Filips mamma81 skrev 2007-10-21 13:39:57 följande:
    Måste ju skriva välkommen till de nyaste här inne med,Nericia--> de blev inget akvaium än, får vänta lite till eftersom vi kom på att vi endå inte ska vara hemma på ett tag snart, Filip ska ju OP sitt hjärta nere på ÖSTRA SJUKHUSET i Göteborg..vecka 44idag ska vi bara ta de lugnt. göra de minsta möjliga orkar inte flänga hit o dit..Filip tittar på bonde söker fru just nu haha och säger "mnä mnä, jajaja" hela tiden låter så gulligt..
    Lycka till med op av hjärtat på Östra sjukhuset. Bor ni i Göteborg? Kram
  • Nericia

filips mamma: ja funderar på om du skulle göra en ny tråd och lägga listan där och sen lägga in adressen längst upp. så blir det inte så mycket här. vad tycker du om det?

• HjärtePrinsen Filip06
    Nericia--> förstår inte vad du menar hmhm.. listan kommer säkert o ändra sig dag från dag.. ja lägger ju inte ut min adress här direkt.. eller hur menar du??

du får gärna göra en ny om du vet hur du menar.. vore bra..
  • Nericia

jag kan inte göra det eftersom jag inte är den som starta tråden.

du gör en ny tråd, där vi lägger bara denna lista, sen går du på det du skrev här längst upp, så kan man uppdatera, där lägger du in den trådadressen så kommer det upp så kan folk klicka på den adressen härifrån och sen ändra och lägga till på den listan, i andra tråden.

jag är inte så bra på och förklara. hoppas du förstår. fast det är ju inget måste att vi måste göra så. men det är lite smidigt och vi slipper listan i denna tråden.

• Nericia

nu ska jag samla mig och försöka förklara ordentligt, det andra vart dåligt förklarat

1. start  en helt ny tråd. kalla den för adopterade från alla världens hörn lista t ex.
    2. Längst upp på denna sida så står det uppdatera. Gå in där och skriv in adressen som du ser längst upp i fönstret på lista tråden.
    3. Sen när vi är här inne så kommer vi kunna trycka här längst upp på länken och komma till den andra tråden, där listan finns.
    4. Så det kommer ju bara vara en lista tråd det andra. och här kan vi snacka en massa.

Detta är ju bara ett förslag, det är ju inget måste att vi måste göra så här, men det är många trådar där dom brukar göra så. Det är rätt så smidigt.

• HjärtePrinsen Filip06

ja nu hänger ja med visst de kan ja göra

• HjärtePrinsen Filip06

Nu har jag fixat de, från denna listan till listan tråden och från listan tråden till denna..
    ser de ok ut...

ja tycker de ser bra ut iallfall...

Lycka är att ha en vän!!
  • miababia

Hej
    Är adopterad från Sri Lanka, får man haka på?

• Nericia
    Filips mamma81 skrev 2007-10-21 19:32:05 följande:
    Nu har jag fixat de, från denna listan till listan tråden och från listan tråden till denna.. ser de ok ut...ja tycker de ser bra ut iallfall...
    Det vart jätte bra. så nu hänvisar vi alla som vill hänga på att gå in på den länken och lägga till sig där.
  • Nericia
    miababia skrev 2007-10-21 19:40:47 följande:
    HejÄr adopterad från Sri Lanka, får man haka på?
    javisst får du det, välkommen hit!
Svar på tråden Nya goa vänner sökes, adopterad från alla världens hörn.