Inlägg från: Theorese |Visa alla inlägg
  • Theorese

Rekomendera eller varna för restauranger i uppsala.

Ska ni äta indiskt är India Kitchen vid hörnet Kungsgatan St Olofsgatanatt föredra framför New India.

• Theorese

India kitchen har lunch då får man väljatvå eller tre rätter, tror detkostar runt 70. Annars har de en meny pris runt 100-120 fören varmrätt om jag inte minns fel..Perfekt Takeout mat!

Cupido i Forum har jag inte heler mycket till övers för, tycker det lätt lir så konstiga blandningar, sen kan ni ju prova att fråga efter kvitto från dem....det ges inte inta glatt...

Eko cafét har god vegetarisk lunch. Vill man lyxa på lunchen så är Carl Philip med bordsservering en hit, man får dock komma i tid, blir ofta fullt.

• Theorese

Presentkort på middag, då skulle jag välja Hambergs. Guldkanten har maken varit på och upplevde det som bara dyrt...

En grek man inte får missa är ju Akropolis på Sysslomansgatan, mmm, det var länge sen kanske ska ta med maken dit nån kväll.

• Theorese

Jag vill också veta mer om oliv-o-mat har sett deras reklam flera gånger men aldrig fattat vad det är...

• Theorese

Nytt tips, var och testade den afrikanska restaurangen Messob på Sturegatan häromdagen och mums vad gott! Kan verklgien rekommendera!

Svar på tråden Rekomendera eller varna för restauranger i uppsala.