• siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Alla vet ju att det är mycket större risker för mamman och barnet att föda med kejsarsnitt.

Alla vet ju att man inte far träffa sitt barn pa massa massa timmar lixom.

Alla vet ju att det gör ont i flera manader efterat, att man inte kan lyfta sitt barn eller knappt ga.

Och sa vet man ju att man inte kan fa sa himla manga barn heller.

tycker det âr mycket modigare än att föda vaginalt.

Är det inte lite fegt att ta den säkra vägen lixom och föda vaginalt?
    Vad fasen är det mot ett stor operation...näää.

Lite fusk nâstan att föda vaginalt..snacka om att glida pa en räkmacka...swisch lixom!

Tack för mig...min asikt bara.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-01 23:22:03:
    Och sa far de som snittas ingen matbricka med en liten svensk flagga pa heller efter snittet.

det far de som föder vaginalt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:03:36:
    De som föder vaginalt är âven fåfängare och ytligare ân de som föder med kejsarsnitt.

De vagar inte ha ett ärr pa magen utan tycker än snygg mage âr viktigare ân barnet tydligen.

Tack, du meddebattör som papekade denna viktiga poäng för mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:09:22:
    Man får bli tjurig för att jag har rätt om man vill. Jag ser inte ner på er för den skull

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 14:57
    Och som psyckocandy påpekade: Man får inte orgasm av kejsarsnitt, vilket man kan få när man föder vaginalt.

Så vi kan aldrig veta om vaginalisterna föder barn för att de vill ha barnen (tveksamt?) eller för att de är perversa utöver att vara fega.

Man tycker att de kanske kunde köpt en leksak istâllet men de kanske inte har råd?

• Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!
  • siamusen
    idiblon skrev 2007-09-02 16:51:22 följande:
    Hellre vaginal"fegis" än ks"wannabe".
    Äsch..så sâger du ju bara Eller skriver.
  • idiblon
    siamusen skrev 2007-09-02 18:32:01 följande:
    Äsch..så sâger du ju bara Eller skriver.
    Jaha. Precis som att du bara startar en sådanhär tråd för att du har mindervärdeskomplex, I SÅ FALL.
  • little miss sunshine

"Muahaha. Den synvinkeln har jag bara inte tänkt ur alls! Klart att de föder vaginalt av ren ytlighet.! "

Jag har fött med kejsarsnitt, och min man kallar mig "yuppiefitta"
    Snacka om att va ytlig!

De som föder vaginalt bajjar väl ofta på sig och det kommer massa läskigt slem och blod och gojs. Sånt slapp jag, fick in en ren inlindad bebis och fick ligga på sjukhus och bli ompysslad i en vecka! Ha, snacka om att välja lyxvägen.
    (Sen att det gör förbannat ont länge och man är krympling ett tag får man ju ta, Pappa får gå upp på nätterna och hämta bebis)
    Nu är ju min dotter 12 bast men jag tyckte det var guld att föda med kejsarsnitt!

• siamusen
    idiblon skrev 2007-09-02 18:32:57 följande:
    Jaha. Precis som att du bara startar en sådanhär tråd för att du har mindervärdeskomplex, I SÅ FALL.
    Nej, jag lider av hybris

Kliar ibland men oftast är det ok ändå.

Eller lider och lider förresten...
  • idiblon
    siamusen skrev 2007-09-02 18:46:22 följande:
    Nej, jag lider av hybrisKliar ibland men oftast är det ok ändå.Eller lider och lider förresten...
    Jaha. Då förstår jag inte varför du valde ks!
  • siamusen
    idiblon skrev 2007-09-02 18:47:38 följande:
    Jaha. Då förstår jag inte varför du valde ks!
    vad bra
  • Djungelvrålen

Vilken tur att ts inte levde förr i tiden när det inte ens fanns kejsarsnitt...

• siamusen
    Djungelvrålen skrev 2007-09-02 18:52:06 följande:
    Vilken tur att ts inte levde förr i tiden när det inte ens fanns kejsarsnitt...
    KS har funnit i över tusen ar..gammal fin sedvânja faktiskt. Förmodligen ursprungligen fran trakterna runt nuvarande Indien
  • siamusen

Ja, dâr ser man hur modiga de var pa den tiden

Snacka om äkta kvinnor!

Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!